1 4 0 0 0 16.04.2012Decathlon promuje ofertę dla rowerzystów (wideo)W wiosennej kampanii sieci Decathlon promowane są rowery własnych marek B’Twin i Oxelo oraz produkty marek międzynarodowych, a także nowo uruchomiony, profesjonalny serwis rowerowy.
0 1 0 0 0 16.04.2012B&T Distribution po raz pierwszy z agencją public relationsW kwietniu rozpoczęła się współpraca pomiędzy firmą B&T Distribution, dystrybutorem hiszpańskich produktów spożywczych (m.in. oliwy Bertolli i Carbonell oraz soków Premium Fresh&Cool) w Polsce, a agencją 5tka PR & Marketing Szeptany.
1 1 0 0 0 16.04.2012Marka Orange zastąpiła Telekomunikację Polską (wideo)Od 16 kwietnia marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli pakiet usług mobilnych i stacjonarnych.
0 1 0 0 0 16.04.2012Projekty specjalne Reeboka pod opieką agencji PRWspółpracę z marką Reebok w zakresie komunikacji dotyczącej jej produktów i akcji specjalnych rozpoczęła agencja Partner of Promotion.
0 1 0 0 0 16.04.2012Kampania promująca książki o marketingu miejscWe wtorek 17 kwietnia rusza kampania promująca książki o tematyce marketingu miejsc, skierowana do osób zajmujących się marketingiem, reklamą i public relations.
0 3 0 0 0 15.04.2012Ufamy głównie znajomym, a coraz mniej reklamie – wynika z raportu Global Trust in Advertising NielsenaZgodnie z wynikami najnowszej edycji badań Global Trust in Advertising, przeprowadzonych przez firmę Nielsen, największym zaufaniem darzymy osobiste opinie znajomych (92%), mniejszym – ich opinie wyrażane on-line (70%), natomiast zaufanie do reklam w wyszukiwarkach, telewizji, radiu czy prasie, a także do reklamy zewnętrznej deklaruje poniżej 50% badanych
0 1 0 0 0 14.04.2012Rosną globalne wydatki reklamoweWydatki reklamowe w mediach tradycyjnych i w Internecie wzrosły w ubiegłym roku o ponad 7%, co wskazuje na coraz lepszą sytuację globalnej gospodarki – wynika z badań Nielsena i GroupM. Mniej wydano na reklamę jedynie w Europie.
0 1 0 0 0 14.04.2012PepsiCo kończy współpracę z małymi agencjami i butikami kreatywnymiPepsiCo zakończy współpracę na rynku amerykańskim z niewielkimi, niezależnymi agencjami obsługującymi marki koncernu. Redukcja ma wzmocnić współpracę firmy z holdingiem marketingowym Omnicom.
1 1 0 0 0 14.04.2012Kampania reklamowa TK Maxx (wideo)TK Maxx – sieć sklepów oferująca ubrania i akcesoria znanych marek w niższych cenach – rozpoczyna kampanię reklamową obejmującą największe stacje telewizyjne w Polsce. Spot promujący ofertę na sezon letni będzie emitowany od 16 kwietnia 2012 r. na antenie telewizji TVN, Polsat i AT Media. Kampania obejmuje także reklamę w prasie, Internecie i radiu.
0 2 0 0 2 14.04.2012Władze Londynu zakazały reklamy sugerującej, że homoseksualizm można wyleczyćW Londynie nie dopuszczono do przeprowadzenia outdoorowej kampanii społecznej, która sugerowała, że homoseksualizm można wyleczyć. Przygotowały ją miejscowe ortodoksyjne organizacje chrześcijańskie.