1 1 0 0 0 26.10.2013Rozpinanie biustonosza kampanią społeczną Nestlé w social media (wideo)Czujnik umieszczony w zapięciu biustonosza gwiazdy wysyła sygnał do fanów obserwujących ją w mediach społecznościowych. Dzieje się tak za każdym razem, gdy biustonosz zostanie rozpięty. W ten sposób Nestlé włącza się w popularyzację profilaktycznych badań piersi.
0 3 0 0 0 25.10.2013Ranking Deloitte Technology Fast 50Trzeci rok z rzędu liderem rankingu Deloitte Technology Fast 50 została rumuńska spółka Vola.ro. Drugie miejsce przypadło serbskiej firmie Bitgear Wireless Design Services, trzecie krakowskiej spółce Softhis.
0 1 0 0 0 25.10.2013Merlin.pl z nowym pomysłem na sprzedaż książekPodczas spotkania z wydawcami z całej Polski sklep internetowy Merlin.pl przedstawił nowy pomysł na sprzedaż książek – projekt Merbook.
0 1 0 0 0 25.10.2013Powstaje VMG EventsZe struktur agencji VMG PR wyodrębniona została niezależna jednostka – VMG Events. Zajmie się ona obsługą wydarzeń firmowych i imprez masowych. Na jej czele stanie Jerzy Mieńkowski.
1 1 0 0 0 25.10.2013Poznań znów przyciąga przyszłych studentów (wideo)Poznań rozpoczął kolejną kampanię skierowaną do maturzystów. Działania mają przyciągnąć do miasta studentów. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizji, kinach oraz Internecie.
0 1 0 0 0 25.10.2013GfK Polonia wprowadzi na polski rynek Media Efficiency PanelInstytut GfK Polonia wprowadza na krajowy rynek Media Efficiency Panel (MEP) – pomiar łączący aspekty konsumpcji mediów oraz zakupów produktów FMCG.
0 1 0 0 0 25.10.2013Łukasz Jastrubczak zwycięzcą 6. edycji konkursu SpojrzeniaZa najbardziej interesującego artystę młodej polskiej sceny artystycznej ostatnich dwóch lat w konkursie Spojrzenia 2013 uznany został Łukasz Jastrubczak. Drugą nagrodę otrzymała Karolina Breguła.
0 1 0 0 1 25.10.2013Facebook udostępni funkcję Custom Audiences wszystkim reklamodawcomFacebook ogłosił, że funkcja Custom Audiences będzie dostępna dla każdego reklamodawcy. Dzięki wprowadzonym zmianom zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i jednoosobowe firmy będą mogły tworzyć kampanie reklamowe na portalu.
0 1 0 0 1 25.10.2013Bannery w wyszukiwarce Google – firma łamie obietnicęGoogle nie dotrzymuje słowa danego w 2005 r. Firma obiecała, że banner reklamowy nigdy nie pojawi się w wynikach wyszukiwania. Tymczasem amerykańscy internauci mogą oglądać tam reklamy m.in. SouthWest Airlines.
0 1 0 0 0 25.10.2013BMW ogłasza konkurs na projekt zrównoważonego rozwoju miast [aktualizacja]BMW Group Polska we współpracy z Fundacją Nowej Kultury Bęc Zmiana ogłasza konkurs Urban Transforms 2013. Jego celem jest wyłonienie najciekawszego projektu realizującego w praktyce ideę zrównoważonego rozwoju miast.