0 1 0 0 0 18.07.2013Zaangażowanie społeczne Polaków – raport TNS Polska i Groupon PolskaPolacy dostrzegają potencjał wspólnego działania – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie Groupon Polska. Niemal 90 proc. badanych wierzy, że działając w grupie, są skuteczniejsi i mogą osiągnąć więcej. 80 proc. ankietowanych zadeklarowało, że wspólne działanie daje im satysfakcję.
3 1 0 0 0 18.07.2013Piłkarska promocja Media Marktu (wideo, audio)Media Markt przygotował niecodzienną akcję, w której klienci mogą powalczyć o zwrot pieniędzy wydanych na zakupy. Zadanie polega na trafieniu piłką do bramki. Promocję „Ustrzel darmowe zakupy” promuje m.in. kampania telewizyjna, radiowa, outdoorowa i prasowa.
1 1 0 0 1 18.07.2013Cinkciarz.pl życzy dobrej pogody (wideo)Kantor internetowy Cinkciarz.pl w ramach kampanii wizerunkowej jest sponsorem prognozy pogody na antenach stacji należących do Grupy TVN. Billboard sponsorski emitowany będzie przez dwa miesiące, począwszy od 17 lipca.
1 1 0 0 0 18.07.2013Coca-Cola cieszy się latem w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)Wraz z rozpoczęciem wakacji w telewizji zadebiutował spot Coca-Coli. W ten sposób rozpoczął się kolejny etap kampanii „Podziel się radością”, w ramach której na puszki i butelki naniesiono najpopularniejsze imiona i pseudonimy.
1 1 0 0 1 18.07.2013Volkswagen z kampanią wprowadzającą nowego Golfa GTI (wideo, infografika)W lipcu i sierpniu Volkswagen prowadzi kampanię promującą Golfa GTI. Działania reklamowe mają charakter zasięgowy, wykorzystują tradycyjne i niestandardowe kanały komunikacji.
0 1 0 0 0 18.07.2013Ikea Targówek proponuje aplikację konkursową na wakacyjne pozdrowieniaIkea Targówek organizuje konkurs dla klientów. Zadaniem jest zrobienie zdjęcia z wakacji, na którym oprócz urlopowicza znalazłby się dowolny produkt z asortymentu sklepu.
0 1 0 0 0 18.07.2013Allegro.pl obsługiwane przez Grey GroupPrzetarg na komunikację reklamową Allegro.pl wygrała Grey Group. Agencja będzie tworzyć kampanie marki na rynek polski oraz wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
1 4 0 0 0 18.07.2013Książęce z kampanią wprowadzającą Jasne Ryżowe (wideo)Limitowana linia z portfolio marki Książęce, piwo Jasne Ryżowe będzie promowane krótkim filmem w kanałach Discovery Channel. Wzmianka o nim pojawi się także w spotach dotyczących trzech podstawowych wariantów Książęcego.
0 1 0 0 0 18.07.2013Euronet promuje usługę wypłat w euro„Wypłacaj euro po dobrym kursie prosto z bankomatu Euronet” – to hasło promuje nową usługę oferowaną przez sieć bankomatów. Kampania informacyjno-wdrożeniowa rozpoczęła się 12 lipca i potrwa do końca sierpnia.
0 6 0 0 0 18.07.2013Małopolska promocja z trójwymiarowymi koralamiRozpoczęła się kampania promocyjna Małopolski oraz Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Jej głównym elementem są billboardy 3D, na których zawieszono wielki sznur czerwonych korali.