0 1 0 0 0 11.07.2013Wrocław ze strefą wolną od reklamWrocław wzorem Krakowa stworzy park kulturowy – przestrzeń miejską wolną od reklamowych bannerów, szyldów i ulotek. Jak podaje Gazeta.pl Wrocław, prace nad projektem są na półmetku. Przestrzeń bez reklam będzie dwukrotnie większa niż krakowska i obejmie obok Starego Miasta i Ostrowa Tumskiego także plac Kościuszki.
0 1 0 0 0 11.07.2013Ciałowicz PR – nowa agencja w Grupie Aveex.comDo Aveex.com dołączyła agencja Ciałowicz PR, specjalizująca się w działaniach z zakresu public relations dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
1 1 0 0 0 11.07.2013Samsung z kampanią radiową promocji konsumenckiej (audio)Samsung rozpoczął promocję konsumencką, w ramach której można wygrać samochód Smart Fortwo. Towarzyszy jej m.in. kampania radiowa oraz internetowa.
0 1 0 0 0 11.07.2013Stosunek właścicieli i sprzedawców sklepów do zadań w programach B2B – „Loyalty insight”Data Solutions prezentuje kolejną odsłonę ogólnopolskiego badania „Loyalty insight”. Tym razem przedstawia dane dotyczące stosunku właścicieli i sprzedawców sklepów do zadań powierzanych im w programach B2B.
0 2 0 0 0 11.07.201382,8% wzrostu wartości reklamy mobilnej – raport IABReklama mobilna odnotowała skok wartości (82,8%) z poziomu 3,8 mld euro w roku 2011 do 6,9 mld w 2012 – wynika z raportu zrealizowanego we współpracy IAB Europe, IAB US oraz IHS. Największy wzrost osiągnęła reklama w wyszukiwarkach (88,8%).
2 6 0 0 0 11.07.2013Ogromny Colin Firth reklamuje kanał filmowy UKTV (wideo)Wysoki na ponad 360 cm, zanurzony w jeziorze Colin Firth w roli z „Dumy i uprzedzenia” promuje początek nadawania kanału filmowego brytyjskiej telewizji.
1 1 0 0 0 11.07.2013Minionki w zestawach Happy Meal – kampania promująca ofertę McDonald’s (wideo)Od 5 lipca do zestawów Happy Meal McDonald’s dodaje figurki bohaterów z filmu „Minionki rozrabiają”. Oferta promowana jest w lokalach oraz poza nimi – w telewizji.
1 1 0 0 0 11.07.2013Dove filmuje nieśmiałą kamerą (wideo)„Nieśmiała kamera Dove” to kolejny etap kampanii „Szkice prawdziwego piękna”. W Internecie pojawił się wirusowy film, w którym marka nakłania do zastanowienia nad pytaniem, dlaczego dorosłe kobiety chowają się przed obiektywem, skoro jako małe dziewczynki lubiły pozować.
0 2 0 0 0 11.07.2013Poznań promuje się z blogerami [aktualizacja]W czerwcu ruszył projekt „Poznańska turystyka 2.0”. Autorzy popularnych blogów – m.in. Kominek, Zofia Wawrzyniak i Magdalena Ratajczak z Kobiety biegają, Zuch rysuje, Łukasz Kielban, autor Czasu gentlemanów i Andrzej Tucholski z Jest kultura – zostaną miejskimi przewodnikami i przygotują trasy wycieczkowe.
0 1 0 0 0 10.07.2013MSZ wybrał projekt kampanii PR/PA firmy GraylingMinisterstwo Spraw Zagranicznych zakończyło przetarg na kampanię PR/PA skierowaną do środowiska międzynarodowego. Ma ona przedstawiać stanowisko Polski w obszarze polityki klimatycznej. Do ogłoszonego w lutym konkursu stanęło sześć podmiotów. Najlepszą ocenę uzyskał projekt konsorcjum firm Grayling Poland i Grayling Brussels.