0 1 0 0 0 30.10.2013Sektor FMCG liderem wydatków na reklamę w pierwszej połowie 2013 r. – NielsenZ kwartalnego raportu „Global AdView Pulse” firmy Nielsen wynika, że wydatki sektora FMCG stanowią ponad 1/5 globalnych wydatków reklamowych.
0 3 0 0 0 29.10.2013Rośnie wartość transakcji mobilnych – Ipsos (infografika)W 2013 r. konsumenci w Polsce wydadzą za pomocą urządzeń przenośnych ponad 1 mld zł – wynika z badania instytutu Ipsos, przeprowadzonego na zlecenie firmy PayPal. Wartość transakcji mobilnych będzie rosła w tempie 60% rocznie, by w 2015 r. sięgnąć 3 mld zł.
0 1 0 0 0 29.10.2013„Tacy jesteśmy. Polacy 1989–2014” – rusza 14. konkurs Galerii Plakatu AMSRozpoczyna się czternasta edycja konkursu Galerii Plakatu AMS, pod hasłem „Tacy jesteśmy. Polacy 1989–2014”. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu, który sportretuje Polaków dwadzieścia pięć lat po odzyskaniu wolności.
1 1 0 0 0 29.10.2013T-Mobile rozpoczyna nową kampanię wizerunkową (wideo)30 października rusza nowa kampania wizerunkowa sieci T-Mobile. Marka chce pokazać możliwości, jakie otwierają się przed jej użytkownikami.
1 1 0 0 0 29.10.2013Być jak Harry Hole – promocja książki Jo Nesbø (wideo)Z okazji premiery kryminału Jo Nesbø „Policja” sympatycy literatury sensacyjnej mogą wcielić się w postać detektywa prowadzącego śledztwo. W kanale YouTube Radosława Kotarskiego – twórcy popularnonaukowego programu Polimaty – dostępny jest cykl interaktywnych filmów z miejsca zbrodni.
1 1 0 0 0 29.10.2013Jak powstała szklanka Żywca? – kampania internetowa (wideo)Ruszyła kampania internetowa marki Żywiec. Jej głównym elementem jest interaktywny film zintegrowany z aplikacją konkursową, dzięki której konsumenci mogą wygrać szklanki do piwa.
0 5 0 0 0 29.10.2013Sklep ze zgniłymi owocami i warzywami – wystawa Glue SocietyW Adelaide (Australia Południowa) pojawił się nietypowy sklep. Wyeksponowano w nim świeże warzywa i owoce, a klienci mogli jedynie obserwować przez szybę, jak zawartość skrzynek gnije. W taki sposób australijska grupa Glue Society starała się zwrócić społeczną uwagę na problem marnowania żywności.
0 3 0 0 1 29.10.2013Podsumowanie konferencji Google Analytics CEE Summit 2013Pierwsza polska konferencja Google Analytics CEE Summit odbyła się w Warszawie 22 października. Wzięło w niej udział niemal 600 uczestników.
0 1 0 0 0 29.10.2013Jupik znów powierza budżet reklamowy agencji OS3Obsługą marki Jupik w zakresie BTL, PR i digital będzie nadal zajmować się OS3. Agencja zrealizuje strategię promocji marki na 2014 r.
0 1 0 0 0 29.10.2013Think Kong dołącza do Box Europe – sieci agencji social mediaThink Kong dołączyła do Box Europe – europejskiej sieci skupiającej niezależne agencje social media oraz digital PR. Oznacza to poszerzenie obszaru działalności agencji o wschód kontynentu.