1 3 0 0 0 17.07.2014Plus i Cyfrowy Polsat reklamują taryfę Power LTE (wideo)Marki Plus i Cyfrowy Polsat wprowadziły do internetowej oferty taryfę Power LTE. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 17.07.2014BNP Paribas Bank Polska kontynuuje współpracę z MSLGroupBNP Paribas Bank Polska po raz kolejny wybrał MSLGroup. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne oraz planowanie i realizacja działań z obszaru public relations.
1 1 0 0 0 17.07.2014Dzieci w rozmowie o staż w agencji OX Media (wideo)Agencja OX Media poszukuje stażystów. By zachęcić kandydatów do aplikowania, przygotowała film rekrutacyjny. Jego bohaterami są dzieci opowiadające m.in. o tym, czym jest Internet i Facebook oraz skąd wziąć pieniądze na rozwój start-upu.
0 2 0 0 0 17.07.2014Zelmer zachęca do korzystania z promocji konsumenckichW połowie lipca wystartowały równolegle dwie promocje konsumenckie marki Zelmer. Towarzyszy im kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 17.07.2014Hochland Polska obchodzi 20-lecie. Wybrał agencję PRFirma Hochland w związku z obchodami 20-lecia obecności w Polsce rozpoczyna współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja zajmie się doradztwem i realizacją działań komunikacji korporacyjnej.
0 3 0 0 0 17.07.2014Internauci i jednocześnie telewidzowie – badanie IAB Polska83% polskich internautów powyżej 15. roku życia to multiscreeners. Wśród nich prawie wszyscy korzystają z telewizji oraz jednocześnie z Internetu. Intensywność współkonsumpcji tych mediów dynamicznie wzrasta, głównie dzięki nowoczesnym urządzeniom z dostępem do Sieci – wynika z badania IAB Polska.
1 1 0 0 0 17.07.2014„Zero Barier – Polska bez ograniczeń” – telewizyjny spot w wersji dla osób głuchych i niewidomych (wideo)Fundacja Zero Barier, zajmująca się aktywizacją osób niepełnosprawnych poprzez m.in. turystykę i aktywny wypoczynek, przygotowała spot telewizyjny. W przekazie zastosowano tłumaczenie treści w języku migowym, napisy informacyjne oraz audiodeskrypcję.
0 1 0 0 0 17.07.2014Płace w branży komunikacji marketingowej 2014 – wyniki badania SKM SARDynamika płac w agencjach mediowych była wyższa niż w agencjach reklamowych. Powstrzymany został również spadek stawek cennikowych. Wskazują na to wyniki badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, ogłoszone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
1 1 0 0 0 16.07.2014Wizz Air promuje filmami miasta ze swojej siatki połączeń (wideo)Linie lotnicze Wizz Air opublikują latem 10 krótkich filmów o tematyce podróżniczej. W ten sposób firma promuje atrakcyjne turystycznie kierunki z siatki oferowanych połączeń.
0 1 0 0 0 16.07.2014Lajkonik wybrał agencję do działań na FacebookuMarka Lajkonik Snacks rozpoczęła współpracę z IdPR w zakresie komunikacji marki w social media. Do zadań agencji należy też bieżąca obsługa profilu marki na Facebooku. Podpisana umowa obowiązuje do końca roku.