1 6 0 0 3 30.07.2014„Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” – kampania PZU skierowana do kierowców i ich bliskich (wideo)30 lipca PZU rozpoczął kampanię, w której będzie przekonywać, że dla najbliższych warto bezpiecznie prowadzić samochód. Przypomnieniem o tym są: spot z udziałem Marcina Dorocińskiego oraz niebieskie serduszka dystrybuowane przez agentów PZU oraz policję.
1 1 0 0 0 30.07.2014Reklamy Etiaxilu i Empiku naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)KER rozpatrzyła skargę na reklamę firmy E-commerce Services, prowadzącej sklep internetowy Empik.com, a także na spot antyperspirantu Etiaxil firmy Aspen Distribution. Komisja uznała, że naruszają one Kodeks etyki reklamy.
0 1 0 0 0 29.07.2014„Cicho, bo Powstanie” – ogólnopolskie media zamilkną w godzinę „W”1 sierpnia 1944 r. o godzinie 17:00 rozpoczęło się Powstanie Warszawskie. By uczcić 70. rocznicę tego wydarzenia, ogólnopolskie media zamilkną na 70 sekund.
0 1 0 0 0 29.07.2014Sprzedaż i marketing – kto jest poszukiwany i ile może zarobić? (badanie firmy Michael Page)Największe zainteresowanie nowymi pracownikami działów sprzedaży i marketingu wykazują firmy z sektora handlu detalicznego. Najwięcej miejsc pracy oferują im te z sektora FMCG, a najlepszy poziom zarobków – branża nowych technologii. Firma doradztwa personalnego Michael Page prezentuje wyniki swojego „Przeglądu wynagrodzeń 2013/2014”. Dane dotyczą pracowników z Warszawy i okolic.
0 5 0 0 0 29.07.2014„Wafelkowy van” napędzany aktywnościami na Facebooku rusza w trasęW trasę po Polsce wyruszył „Wafelkowy van” marki Góralki. O tym, kiedy i gdzie pojawi się samochód, decydują internauci, wykorzystując aplikację na Facebooku.
0 2 0 0 0 29.07.2014Ranking internetowych sklepów sportowych (Opineo.pl)Szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki – m.in. na to zwracali uwagę internauci oceniający sklepy sportowe online. Najmocniejszą stroną e-sklepów z tej grupy są relacje z klientami. Zestawienie potransakcyjnych opinii konsumenckich w formie rankingu internetowych sklepów sportowych przygotował serwis Opineo.pl.
0 1 0 0 0 29.07.2014Grupa Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska tworzą Group Executive BoardGrupa Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska zacieśniają współpracę, tworząc Group Executive Board. Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG, teraz dodatkowo zostanie przewodniczącym Group Executive Board i CEO Grupy w Polsce.
0 1 0 0 0 29.07.2014Użytkownicy stron erotycznych pod lupą GemiusaTypowy użytkownik stron erotycznych to mężczyzna w wieku 17–30 lat, osoba z wykształceniem niepełnym średnim lub zawodowym. Bywalcy tych stron szukają też online powodów do śmiechu, newsów o sporcie i motoryzacji. Odwiedzają również portale dla kobiet i o tematyce religijnej – wynika z analizy Gemiusa i Pink Poland.
0 2 0 0 0 29.07.2014AdvertTrack – podsumowanie badaniaPo dziesięciu miesiącach obserwacji polskiej reklamy internetowej IRCenter i ResearchNow podsumowują AdvertTrack. Twórcy badania próbują odpowiedzieć na pytania – kiedy, gdzie i w związku z jakimi branżami internauci świadomie klikają w reklamy i w jakim stopniu uznają je za pożyteczne.
0 1 0 0 0 28.07.2014We wrześniu Forum Inbound MarketingJak stać się przedmiotem zainteresowania w gąszczu informacji? Jak sprawić, żeby relacja z klientem rozpoczęła się z jego inicjatywy? 15 i 16 września będzie można przekonać się, dlaczego inbound marketing to marketing przyszłości.