„Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” – kampania PZU skierowana do kierowców i ich bliskich (wideo)
  • 1
  • 6
30.07.2014

„Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” – kampania PZU skierowana do kierowców i ich bliskich (wideo)

30 lipca PZU rozpoczął kampanię, w której będzie przekonywać, że dla najbliższych warto bezpiecznie prowadzić samochód. Przypomnieniem o tym są: spot z udziałem Marcina Dorocińskiego oraz niebieskie serduszka dystrybuowane przez agentów PZU oraz policję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2014

29 lipca 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
29.07.2014

Sprzedaż i marketing – kto jest poszukiwany i ile może zarobić? (badanie firmy Michael Page)

Największe zainteresowanie nowymi pracownikami działów sprzedaży i marketingu wykazują firmy z sektora handlu detalicznego. Najwięcej miejsc pracy oferują im te z sektora FMCG, a najlepszy poziom zarobków – branża nowych technologii. Firma doradztwa personalnego Michael Page prezentuje wyniki swojego „Przeglądu wynagrodzeń 2013/2014”. Dane dotyczą pracowników z Warszawy i okolic.