„Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” – kampania PZU skierowana do kierowców i ich bliskich (wideo)
  • 1
  • 6
30.07.2014

„Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” – kampania PZU skierowana do kierowców i ich bliskich (wideo)

30 lipca PZU rozpoczął kampanię, w której będzie przekonywać, że dla najbliższych warto bezpiecznie prowadzić samochód. Przypomnieniem o tym są: spot z udziałem Marcina Dorocińskiego oraz niebieskie serduszka dystrybuowane przez agentów PZU oraz policję.

Głównym założeniem kampanii „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.

Z raportu „Z bliskimi po drodze”* wynika, że zaangażowanie i odpowiednie reakcje pasażera przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. 65% towarzyszących w podróży uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa. 73% kierowców przyznaje jednak, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód.

W telewizji ukazał się pierwszy 45-sekundowy spot. Wkrótce pojawią się kolejne filmy rozwijające każdą z przedstawionych historii oraz przybliżające samą ideę niebieskich serc PZU.

Ubezpieczyciel zachęca do tego, by wręczać wyruszającym w drogę krótkie teksty wpisane w kształt serca. Będą one przypominać prowadzącym samochody, że ktoś czeka, by szczęśliwie wrócili do domów.

Źródło:www.stopwariatom.pl

Źródło:www.stopwariatom.pl

Źródło:www.stopwariatom.pl

Na stronie www.stopwariatom.pl prowadzony jest również konkurs na najlepsze hasło przestrzegające przed wybranymi niebezpiecznymi zachowaniami na drodze (do wpisania w serduszko). Jurorami pierwszego etapu, w którym należy przestrzec przed wyprzedzaniem na trzeciego, są autorzy vloga Lekko Stronniczy. Na zwycięzców czekają nagrody rzeczowe. Wybrane teksty zostaną umieszczone na zawieszkach rozdawanych kierowcom.

Kreacje w ramach akcji pojawią się na outdoorze (m.in. na autobusach) oraz w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Na najbardziej uczęszczanych wakacyjnych trasach będzie można spotkać też wolontariuszy PZU, którzy wraz z policyjnymi patrolami będą informowali pasażerów o kampanii. Marka zapowiada również akcje skierowane do najmłodszych.

Kampania poprzedzona była etapem teaserowym, w którym na ulicach polskich miast oprócz billboardów pojawiły się niestandardowe kreacje outdoorowe.

Na stronie akcji PZU prezentuje zdjęcia publikowane na Instagramie i opatrzone hashtagiem #stopwariatom, które dokumentują przebieg akcji (teaserowe billboardy, promocyjny mural itp.).

Źródło:www.stopwariatom.pl

Mural przy ul. Karmelickiej w Krakowie

Kampania PZU miała już dwie wcześniejsze odsłony. Działania pokazujące kierowcom nieodpowiedzialne i niebezpieczne zachowania na drodze prowadzone były w 2005 i 2006 r.

  • Kreacja: VML
  • Reżyseria: Konqubinat
  • Zdjęcia: Łukasz Żal
  • Produkcja: Papaya Films
  • Planowanie i zakup mediów: Starlink
  • Działania PR, eventy oraz komunikacja wewnętrzna: On Board PR
  • Muzyka w spocie: „We Might be Dead Tomorrow” Soko
  • 6

30 lipca 2014

29 lipca 2014

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
29.07.2014

Sprzedaż i marketing – kto jest poszukiwany i ile może zarobić? (badanie firmy Michael Page)

Największe zainteresowanie nowymi pracownikami działów sprzedaży i marketingu wykazują firmy z sektora handlu detalicznego. Najwięcej miejsc pracy oferują im te z sektora FMCG, a najlepszy poziom zarobków – branża nowych technologii. Firma doradztwa personalnego Michael Page prezentuje wyniki swojego „Przeglądu wynagrodzeń 2013/2014”. Dane dotyczą pracowników z Warszawy i okolic.

Reklama