0 1 0 0 0 6.07.2014Polski oddział Zott wybrał agencję do obsługi Monte na FacebookuDo kompleksowej obsługi marki Monte na Facebooku została wybrana agencja Isobar Poland. Decyzję podjęto bez przetargu.
0 1 0 0 0 4.07.2014Kobiety chętnie śledzą mundialowe rozgrywki – analiza agencji QuestPiłka nożna jest stereotypowo przedstawiana jako sport dla mężczyzn. Dane telemetryczne Nielsen Audience Measurement opracowane przez analityków z agencji Quest (Starcom MediaVest Group) pokazują jednak, że również kobiety chętnie oglądają mistrzostwa świata w telewizji.
0 1 0 0 0 4.07.2014Google wprowadza blokadę pornograficznych reklamGoogle ogłosił wprowadzenie blokady reklam promujących treści jednoznacznie pornograficzne. Wciąż reklamować można jednak kluby ze striptizem oraz randki dla dorosłych.
0 3 0 0 0 4.07.2014Podsumowanie wyników kampanii depilatora Remington w aplikacji ListonicW maju i kwietniu marka Remington realizowała kampanię promocyjną w aplikacji Listonic. Jej celem było zbudowanie rozpoznawalności IPL6000F – urządzenia do depilacji metodą i-light Pro Face and Body.
0 1 0 0 0 4.07.2014TNS Consumer Index z najwyższym wynikiem od października 2010 r.W czerwcu TNS Consumer Index wyniósł -11,6 pkt. i jest to wartość o 0,8 pkt. wyższa niż miesiąc wcześniej. W stosunku rok do roku wskaźnik zanotował wzrost o 17,1 pkt. To także najwyższa wartość od października 2010 r., kiedy to indeks osiągnął -10,8 pkt.
0 1 0 0 2 4.07.2014Zaprezentowano logo Światowych Dni Młodzieży w Krakowie3 lipca metropolita krakowski kardynał Stanisław Dziwisz zaprezentował oficjalne logo oraz modlitwę XXXI Światowych Dni Młodzieży. Symbolika logo łączy trzy elementy: miejsce, głównych bohaterów oraz temat spotkania.
3 1 0 0 0 4.07.2014Jacobs namawia: „Baw się kawą” (wideo)Jacobs (Mondelez Polska) rozpoczął kampanię branded content. Hasło przewodnie działań brzmi „Baw się kawą”. Reklamy kierują zainteresowanego do serwisu marki z przepisami na kawę. Współautorką treści na stronie jest Anna Starmach.
1 1 0 0 0 4.07.2014Ciastka Hit znów „powodują imprezę” (wideo)1 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek Hit (Bahlsen). Działania z zakresu ATL i BTL będą prowadzone przez najbliższe trzy miesiące.
0 3 0 0 0 4.07.2014Ogromne kostki lodu chłodzą mieszkańców WarszawyW Warszawie pojawiły się lodowe bloki. Zamrożono w nich niespodzianki. Do wydobywania ich z lodu zachęca marka Costa Coffee.
0 1 0 0 0 3.07.2014Łodzianie zaproponują hasło promujące miastoOd maja do października trwa kampania „Łódź pozdrawia”. W pięciu miastach Polski zawisły kontekstowe billboardy, powstał też spot z udziałem łodzian. Aplikacja oraz konkurs na najlepsze hasło promocyjne to kolejny element działań.