0 1 0 0 0 26.08.2014SMB zbadało branżę outsourcingu call/contact centerPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opublikowało „Raport branży outsourcing call/contact center”. To analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu oraz usług call i contact center na zlecenie.
0 1 0 0 2 26.08.2014Przegląd płac 2014 w sprzedaży i marketingu według Page PersonnelFirma doradztwa personalnego Page Personnel przygotowała przegląd płac roku 2014. Prezentuje w nim aktualny poziom wynagrodzeń, zakres odpowiedzialności oraz wymagania dotyczące najpopularniejszych stanowisk specjalistycznych w naszym kraju.
0 3 0 0 0 26.08.2014Co trzeci polski internauta ma tablet. Ubywa komputerów stacjonarnych – MECNa przestrzeni dwóch lat więcej niż trzykrotnie wzrósł odsetek użytkowników tabletów wśród polskich internautów. 30 proc. badanych ma tablet, który coraz częściej staje się substytutem komputera – MEC prezentuje II część badania „Mobile Report”.
1 1 0 0 0 26.08.2014Kampania promująca modernizację Wrocławskiego Węzła Wodnego (wideo)Od ponad dwóch lat w dorzeczu Odry prowadzone są prace w ramach modernizacji Wrocławskiego Węzła Wodnego. Inwestycję promuje 30-sekundowy spot telewizyjny.
0 7 0 0 0 26.08.2014Siatkówka na podium najpopularniejszych dyscyplin sportowych – ARC Rynek i OpiniaCo trzeci Polak deklarujący zainteresowanie sportem interesuje się siatkówką. Od ponad dekady utrzymuje się ona – obok piłki nożnej i skoków narciarskich – w pierwszej trójce najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce. Najbardziej znanym polskim siatkarzem jest Bartosz Kurek, zaś najbardziej rozpoznawalny sponsor to Plus – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 26.08.2014Dzieci „Wytańczyły witaminy” w spocie Kubusia (wideo)25 sierpnia marka Kubuś rozpoczęła kampanię „Wytańcz witaminy”. W 30-sekundowym spocie pojawiły się fragmenty filmów nadesłanych na konkurs, w których dzieci prezentują układ taneczny.
0 1 0 0 0 26.08.2014Polscy studenci na pierwszym miejscu w globalnym Google Online Marketing ChallengeW tegorocznej edycji konkursu Google Online Marketing Challenge nagrodę AdWords Business Global Winner wywalczył studencki zespół ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zwycięska kampania internetowa przygotowana została dla klubu piłkarskiego Legia Warszawa.
1 1 0 0 0 26.08.2014BGŻOptima „kocha procentem dłużej i więcej” – kolejna odsłona kampanii (audio)Bank BGŻOptima przygotował promocyjną ofertę, w ramach której środki zgromadzone na koncie oszczędnościowym będą oprocentowane na 3,5% w skali roku. Informuje o tym w radiu oraz Internecie.
0 3 0 0 0 26.08.2014„Wprost” najbardziej opiniotwórczym medium lipca – IMM„Wprost”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” były najczęściej cytowanymi mediami w lipcu 2014 r. – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły TVN24 oraz „Dziennik Gazeta Prawna”.
0 1 0 0 0 26.08.2014Nowe logotypy autorskich kanałów tematycznych NC+Od 1 września widzowie autorskich kanałów tematycznych platformy NC+ zobaczą na antenie nowe i odświeżone logotypy: Ale Kino+, MiniMini+, TeleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ oraz nSport+. Zmieni się również oprawa wizualna części kanałów.