0 1 0 0 0 5.08.2014eSky.pl reklamuje się na polskich lotniskachInternetowe centrum podróży eSky.pl nawiązało współpracę z sześcioma polskimi portami lotniczymi. W sezonie wakacyjnym, od lipca do końca września, w lotniskowych kanałach offline (banery i wideo) oraz online (Wi-Fi) emitowane są reklamy serwisu.
1 1 0 0 0 5.08.2014Zwycięzca „X Factora” śpiewa o Iced Fruit Smoothies (wideo)Artem Furman, zwycięzca czwartej edycji programu „X Factor”, napisał piosenkę inspirowaną komentarzami fanów McDonald’s. Internauci zamieszczali na Facebooku rymy związane z Iced Fruit Smoothies. W klipie pojawiają się również ich teksty i awatary.
0 2 0 0 0 5.08.2014Telewizyjna wartość mediowa finału mundialu w polskiej TVFinał mundialu w polskiej telewizji był wart 43 mln zł. Liderem wśród sponsorów okazał się Adidas – wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.
0 1 0 0 0 5.08.2014BZ WBK od 2015 r. pod marką SantanderBZ WBK planuje w 2015 r. rebranding na markę hiszpańskiego inwestora – Santandera. Poinformował o tym w wywiadzie dla PAP Mateusz Morawiecki, prezes instytucji.
1 4 0 0 0 5.08.2014440 mln zł na reklamę branży finansowej w II kwartale 2014 r. – IMMSpełnianiem marzeń i wakacjami w egzotycznym kraju, ale również kredytem mieszkaniowym z rządową dopłatą i bankowością mobilną – tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale roku. Jak wynika z danych IMM, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na promocję blisko 440 mln zł.
0 4 0 0 0 5.08.2014Półnagi Cristiano Ronaldo w reklamie bielizny CR7Gwiazda Realu Madryt – Cristiano Ronaldo – wystąpiła w reklamie bielizny własnej marki. Wizerunek piłkarza pojawił się na billboardach w siedmiu miastach.
0 1 0 0 0 5.08.2014Huawei po wyborze agencji PRPrzetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Huawei wygrała agencja Partner of Promotion. W ramach współpracy poprowadzi działania PR w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej, CSR oraz public affairs.
0 3 0 0 0 5.08.2014Kampania outdoorowa i konkurs promujące Cricotekę1 sierpnia ruszyła kampania promująca nową siedzibę Cricoteki – ośrodka dokumentacji sztuki Tadeusza Kantora. Kreacje outdoorowe pojawiły się w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu oraz na Górnym Śląsku.
2 1 0 0 0 5.08.20145 driftujących czerwonych BMW w spocie marki (wideo)Pięć samochodów M235i pędzących po zamkniętym rondzie i poruszających się w precyzyjnie zaplanowanym układzie choreograficznym – to fabuła spotu „The Epic Driftmob” BMW. Do akcji zaangażowano zawodowych kaskaderów.
1 1 0 0 0 5.08.2014„Nie zgubisz, choćbyś chciał” – kampania promująca lokalizator Treasure Tag (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca Treasure Tag – jedno z akcesoriów do telefonów Nokia, dostępne w ofercie sieci Aetka Communication Center. Główny element działań stanowi 30-sekundowy spot telewizyjny opowiadający historię pewnego psa i jego właściciela.