3 1 0 0 0 15.09.2014Pan Zygmunt czeka na ogłoszenie – nowa kampania serwisu OLX.pl (wideo)Motto kampanii OLX brzmi: „Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”. Spoty przedstawiają codzienne sytuacje: poszukiwanie dużych i mocnych głośników, wygodnego wózka na wyprawę z dzieckiem czy roweru na niespodziewaną randkę.
0 1 0 0 0 15.09.2014Dystrybutor leków Axellus wybrał dom mediowyUmowę na pełną obsługę mediową oraz usługi dodatkowe, m.in. modelowanie ekonometryczne, Axellus podpisze z Universal McCann. W przetargu pokonał on cztery agencje.
0 2 0 0 0 15.09.2014Natalia Siwiec jako Tiffi Woman w kampanii marki odzieżowejDziałania marketingowe, które ruszyły we wrześniu br. i potrwają do marca 2015 r., mają wypromować kurtki Tiffi oraz pokazać lifestyle’owy charakter marki.
1 1 0 0 0 15.09.2014Piotr Adamczyk w reklamie programu „Rodzina i Przyjaciele” Eurobanku (wideo)Eurobank rozpoczął kampanię reklamową nowego programu – „Rodzina i Przyjaciele”. Spoty promują możliwość dzielenia się z bliskimi korzystnymi warunkami konta oraz zwrotem za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację.
0 3 0 0 0 15.09.2014Nowa kampania reklamowa Kraków AirportKampania obejmująca reklamy w mediach, działania B2B i eventy branży lotniczej przekonuje, że w biznesie lepiej polegać na liczbach.
0 1 0 0 0 15.09.2014Pokolenie Y wyzwaniem dla branży motoryzacyjnej – badanie DeloittePokolenie Y dziś to blisko 2 mld ludzi na świecie. Auto traktują oni na równi z pozostałymi środkami transportu, jak rower czy metro. Liczy się czas i dostępność transportu.
0 1 0 0 0 15.09.2014PLL LOT wybrały Value Media i Cube Group do prowadzenia działań w InterneciePolskie Linie Lotnicze LOT wybrały w przetargu dom mediowy, którego zadaniem będzie prowadzenie dla nich działań w wyszukiwarce Google na polskim rynku. Zwycięzcą jest Value Media. Przetarg na działania z zakresu performance marketingu wygrała agencja Cube Group.
0 1 0 0 0 15.09.2014Internet Rzeczy i inne trendy podczas Comarch Retail Show na Stadionie Narodowym21 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Comarch Retail Show. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane innowacyjne i gotowe do wdrożenia rozwiązania technologiczne i organizacyjne dla branży handlu detalicznego.
0 1 0 0 0 15.09.2014Ukazała się książka „Big Data”Termin „Big Data” odnosi się do umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska – od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę.
0 1 0 0 0 14.09.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowe kwalifikacje od The Chartered Institute of MarketingAngielski kompozytor Benjamin Britten powiedział: „Z nauką jest jak z wiosłowaniem pod prąd. Skoro tylko zaprzestaniesz pracy, zaraz spycha cię do tyłu”. Zgodnie z tą ideą od 1911 r. działa brytyjska instytucja zrzeszająca profesjonalnych marketerów – The Chartered Institute of Marketing (CIM).(Informacja promocyjna)