0 1 0 0 0 26.09.2014Nerdy poznają niemiecki – kampania Instytutu GoethegoRuszyła kolejna odsłona kampanii „Niemiecki dla wymagających“, promującej kursy językowe w Goethe-Institut. Tym razem w reklamach zobaczyć można nerdów.
1 1 0 0 0 26.09.2014Procesory IBM z pierwszą kampanią wideo w Polsce (wideo)IBM rozpoczyna pierwszą lokalną kampanię reklamową wideo na polskim rynku. Promuje w ten sposób procesory.
1 1 0 0 0 26.09.2014Zidane i zwierzęcy instynkt w reklamie Adidasa (wideo)Adidas wprowadza na rynek nowy model korków – Predator Instinct. W reklamie wystąpił piłkarz Zinedine Zidane. Spot nakręcono we wpisanym na listę UNESCO rzymskim amfiteatrze w Arles.
0 1 0 0 0 26.09.2014Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi marki TyskieKompania Piwowarska wybrała agencję dla Tyskiego. Zwycięzcą przetargu obejmującego całość obsługi strategicznej i kreatywnej została agencja Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 1 26.09.2014Maleje rola social media w procesie zakupowym – badanie CapgeminiKonsumenci kładą obecnie mniejszy nacisk na social media w ścieżce zakupowej, niż robili to jeszcze dwa lata temu – wynika z „Digital Shopper Relevancy Report 2014” firmy Capgemini. Rośnie za to znaczenie smartfonów.
0 1 0 0 0 25.09.2014Aktywność największych polskich firm w serwisie YouTube – badanie ChimneyKtóre krajowe firmy są najaktywniejsze w obszarze internetowej komunikacji wideo? Sprawdziła to międzynarodowa agencja kreatywna Chimney w sierpniowym badaniu komunikacji największych polskich przedsiębiorstw przez kanały firmowe na YouTube. Efektem jest raport „Chimney’s YouTop100”.
2 1 0 0 0 25.09.2014Anioł Stróż w spocie Banku Pocztowego (wideo)20 września ruszyła kampania reklamowa Banku Pocztowego. Bohaterowie spotów, które można będzie oglądać do końca listopada, to Aniołowie. Kampania telewizyjna prezentuje również nowe logo marki.
1 1 0 0 0 25.09.2014Kampania reklamowa syropu Flavamed Max (wideo)22 września rozpoczęła się kampania reklamowa syropu na kaszel Flavamed Max (Berlin Chemie). Działania wystartowały wraz z nadejściem sezonu przeziębieniowego.
0 1 0 0 0 25.09.2014134 zgłoszenia do konkursu Mixx Awards 201416 września minął ostateczny termin zgłaszania prac do konkursu Mixx Awards 2014 organizowanego przez IAB Polska. Wpłynęły 134 projekty.
0 1 0 0 0 25.09.2014Converse w kampanii zachęca do odważnych wyborówRuszyła kampania „#SneakersWould” marki Converse. W jej ramach na całym świecie w niecodziennych miejscach odbywać się będą imprezy. O działaniach informują kreacje OOH.