Międzynarodowa kampania reklamowa domu maklerskiego X-Trade Brokers (wideo)
  • 1
  • 1
2.10.2014

Międzynarodowa kampania reklamowa domu maklerskiego X-Trade Brokers (wideo)

Rozpoczęła się międzynarodowa kampania „Be a Pro” domu maklerskiego X-Trade Brokers. Działania reklamowe prowadzone są do końca października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2014

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2014

Re-cyc(ling) biustonoszy w walce z rakiem piersi – akcja „Dotykam=wygrywam” (wideo)

1 października ruszyła kampania „Dotykam=wygrywam”. W tym roku organizatorzy – marka bielizny Panache i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny – stawiają na „Re-cyc(ling)”. Będą namawiać Polki do oddawania starych biustonoszy i do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Pomogą w tym m.in. Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Karolina Szostak czy Natasza Urbańska.