0 3 0 0 0 5.02.2015Wartość rynku reklamy telewizyjnej w Polsce po 2014 r. – StarlinkW czwartym kwartale 2014 r. reklama telewizyjna odnotowała w Polsce ponad 4% wzrostu, a cały ubiegły rok zakończył się dynamiką na poziomie +5,6% przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. Wartość rynku telewizyjnego dom mediowy Starlink wycenia na niemal 3810 mln zł.
0 2 0 0 0 5.02.2015Galeria Rusz szuka prawdziwej miłościMiłość jest tematem kolejnych prac Galerii Rusz. Przed walentynkami można obejrzeć je na dwóch billboardach w Toruniu.
0 1 0 0 0 5.02.2015Cityboard Media odda nośniki do dyspozycji zakochanychW walentynkowy weekend Cityboard Media odda całą sieć nośników ecolight do dyspozycji zakochanych. W ramach kampanii „Ecolight w służbie miłości” zachęca do udziału w konkursie „Walentynkowe wyznania”.
0 1 0 0 0 5.02.2015Praktiker wybrał agencję, która poprowadzi jego działania onlineSieć supermarketów budowlanych i wnętrzarskich Praktiker rozstrzygnęła przetarg na obsługę w Internecie. Wygrała go agencja Saatchi & Saatchi Poland.
0 1 0 0 0 5.02.2015Marketing and Technology Congress w kwietniu16 kwietnia w Warszawie odbędzie się Marketing and Technology Congress, organizowany przez Grupę PWN oraz HG Intelligence. Dotyczyć będzie tematów istotnych z perspektywy nowoczesnego marketera, jak omnichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying.
0 2 0 0 0 5.02.2015„Niedozwolone klauzule 2014” – raport Trusted ShopsSklepy internetowe nadal mają trudności z właściwą interpretacją przepisów prawnych. Jak pokazuje zestawienie przygotowane przez Trusted Shops, wciąż powielają one błędne zapisy, narażając się tym samym na kary nakładane przez UOKiK. W raporcie podsumowano klauzule niedozwolone wpisane do rejestru urzędu w 2014 r.
0 1 0 0 0 4.02.2015ZenithOptimedia Group i Havas Media w drugim etapie przetargu na obsługę NC+4 lutego platforma NC+ zakończyła pierwszy etap przetargu na obsługę mediową. Po analizie ofert do kolejnego etapu zakwalifikowane zostały dwa domy mediowe: ZenithOptimedia Group (obecny partner marki) oraz Havas Media.
0 3 0 0 0 4.02.2015Kierownik najwięcej zarobi w IT i ubezpieczeniach – badanie firmy Sedlak & SedlakPołowa kierowników w 2014 r. zarabiała przynajmniej 6,2 tys. zł – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń firmy Sedlak & Sedlak. Oznacza to, że osoba zatrudniona na szczeblu kierowniczym musiała pracować 2 miesiące, aby otrzymać miesięczną średnią dla dyrektorów i niespełna 9 dni, by zarobić przeciętną pensję pracownika szeregowego. Najwyższe pensje otrzymywali kierownicy z branży IT.
0 1 0 0 0 4.02.2015Rossmann wyemituje walentynkowe kartki na ekranach LEDRozpoczęła się interaktywna kampania outdoorowa supermarketów drogeryjnych Rossmann. W jej ramach internauci mogą tworzyć kartki walentynkowe, które następnie zostaną zaprezentowane na ekranach LED.
0 1 0 0 0 4.02.2015Costa Coffee i Coffeeheaven pod opieką agencji PRSpółka CHI Polska, właściciel m.in. marki Costa Coffee, wybrała BrandLab do obsługi w zakresie PR korporacyjnego oraz produktowego. Agencja została wyłoniona w przetargu.