0 1 0 0 0 25.09.2014Converse w kampanii zachęca do odważnych wyborówRuszyła kampania „#SneakersWould” marki Converse. W jej ramach na całym świecie w niecodziennych miejscach odbywać się będą imprezy. O działaniach informują kreacje OOH.
1 1 0 0 3 25.09.2014Dekoral odpowiada na test AdBustera (wideo)7 września tropiący reklamowe przekłamania AdBuster opublikował w kanale YouTube test trzech farb. Jedną z nich był produkt Dekoralu, który nie najlepiej wypadł w konfrontacji. Głos w sprawie zabrała sama marka.
2 1 0 0 0 25.09.2014Nestle Fitness i aktorka z ukrytą kamerą w staniku przypominają o samobadaniu piersi (wideo)25 września rozpoczęła się akcja „Bra Cam” przygotowana przez markę Nestle Fitness. Ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi, w tym do samobadania.
1 1 0 0 0 25.09.2014Kampania wprowadzająca na polski rynek grę The Sims 4 (wideo)Na polskim rynku zadebiutowała czwarta odsłona gry The Sims. Towarzyszy temu kampania promocyjna realizowana w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 25.09.2014UPC Biznes promuje program „Think Big” (wideo)25 września rozpoczęła się kampania promująca drugą edycję programu dla przedsiębiorców „Think Big”, organizowanego przez UPC Biznes. Hasło działań to „We share your passion for business”.
0 1 0 0 0 25.09.2014W Krakowie powstanie pierwszy w Polsce Dom Ronalda McDonalda25 września rozpoczęła się budowa pierwszego w Polsce Domu Ronalda McDonalda. Budynek będzie stanowić hotel dla rodzin małych pacjentów onkologicznych Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
0 1 0 0 0 25.09.2014Facebook wprowadzi nową platformę reklamową, aby walczyć z dominacją GoogleZ początkiem października Facebook zaprezentuje nową platformę reklamową. Ma ona pozwolić reklamodawcom na precyzyjniejsze dotarcie reklamowe i badanie zachowań konsumentów offline – poinformował „Wall Street Journal”.
1 4 0 0 0 25.09.2014Nastolatki rządzą na Twitterze – analiza IRCenterAfery polityczne, wydarzenia sportowe i dziennikarskie nowości to tematy, które zwiększają zaangażowanie użytkowników Twittera. Jeśli jednak chodzi o aktywności w serwisie w trakcie dnia bez wydarzeń budzących emocje, najaktywniejszą grupą są nastolatkowie – pokazuje badanie IRCenter.
0 1 0 0 0 24.09.2014Już za trzy tygodnie XV Kongres BadaczyProgram tegorocznej edycji Kongresu Badaczy zbudowany jest wokół idei zmiany. Organizatorzy zaplanowali liczne atrakcje powiązane z tym tematem. Gośćmi kongresu będą m.in. prof. Wojciech Cellary, prof. Andrzej Leder, Wojciech Orliński, Jan Krzysztof Bielecki, Chris Niedenthal, prof. Piotr Sztompka i Jacek Żakowski.
0 1 0 0 0 24.09.2014Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji PolskiPZPN poinformował, że marka Okocim uzyskała tytuł oficjalnego sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski. 23 września w siedzibie związku podpisano dwuletnią umowę.