Wartość rynku reklamy telewizyjnej w Polsce po 2014 r. – Starlink - Marketing przy Kawie
Wartość rynku reklamy telewizyjnej w Polsce po 2014 r. – Starlink
  • 0
  • 3
5.02.2015

Wartość rynku reklamy telewizyjnej w Polsce po 2014 r. – Starlink

W czwartym kwartale 2014 r. reklama telewizyjna odnotowała w Polsce ponad 4% wzrostu, a cały ubiegły rok zakończył się dynamiką na poziomie +5,6% przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. Wartość rynku telewizyjnego dom mediowy Starlink wycenia na niemal 3810 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2015