0 1 0 0 0 10.10.2014Sociomantic Labs spersonalizuje czeską i słowacką reklamęSociomantic Labs z branży spersonalizowanej reklamy cyfrowej otwiera swój dziewiąty oddział. Będzie on zlokalizowany w Czechach, firma zajmie się jednak również rynkiem słowackim. Nowym biurem pokieruje Samuel Poloha, a bezpośredni nadzór nad nim sprawuje Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający obszaru CEE.
1 1 0 0 0 10.10.2014Mӧller’s reklamuje tran i kapsułki z tranem dla dorosłych i dzieci (wideo)6 października rozpoczęła się kampania reklamowa tranu i kapsułek z tranem Mӧller’s. Jej głównym elementem jest spot telewizyjny.
0 1 0 0 0 10.10.2014II Polish Businesswoman Congress – relacja z wydarzenia3 i 4 października w Warszawie odbyła się druga edycja Polish Businesswoman Congress – wydarzenia dla przedsiębiorczych kobiet.
0 1 0 0 0 10.10.2014Ruszył konkurs filmowy „Polska zasila!”W ramach kampanii MSZ „Polska. Spring into new” rozpoczął się konkurs filmowy „Polska zasila!”. Zadaniem uczestników jest nakręcenie materiału, który będzie promował Polskę jako kraj pełen pozytywnej energii.
0 1 0 0 0 10.10.2014Tauron uczy dzieci bezpiecznego korzystania z energii elektrycznejRozpoczyna się program edukacyjny „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”. Firma będzie informować najmłodszych, jak bezpiecznie korzystać z energii elektrycznej. Programowi towarzyszy kampania prowadzona m.in. w prasie.
0 1 0 0 0 10.10.2014Internetowy ranking jakości obsługi w bankach 2014 – IRCenterGetin Bank, PKO BP i mBank – te banki zostały najwyżej ocenione przez internautów pod względem jakości obsługi. Badanie przeprowadził IRCenter.
1 1 0 0 0 10.10.2014Kampania syropu Flegamina (wideo)Na początku października wystartowała kampania reklamowa Flegaminy (Teva Pharmaceuticals Polska) – syropu na mokry kaszel. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Wszyscy tak mówią”.
0 1 0 0 0 10.10.2014Duże reklamy OOH są najskuteczniejsze – polskie badanie Headz i Eyetracking Solutions and ResearchReklama przy polskich trasach krajowych i autostradach może być bardzo skuteczna, o ile zastosowane zostaną odpowiednio duże tablice. To wniosek z badania przeprowadzonego przez Headz Marketing Group oraz firmę badawczą Eyetracking Solutions and Research.
0 1 0 0 0 10.10.2014Gino Rossi wdraża technologię BLEGrupa Gino Rossi wdrożyła multikanałową platformę Synerise przygotowaną przez HG Intelligence. Umożliwia ona integrację działań marki online i offline.
2 2 0 0 0 9.10.2014Kia podkreśla praktyczne funkcje w swoich modelach (wideo)„Funkcjonalne technologie. Odkryj je w Kia” – to hasło rozpoczętej kampanii marki samochodów. Reklamy informują o funkcjach dostępnych w modelach Sportage, Cee’d, Carens oraz Rio.