Dlaczego nie publikują? Branża PR o media relations podczas Kongresu Public Relations
  • 0
  • 1
25.02.2015

Dlaczego nie publikują? Branża PR o media relations podczas Kongresu Public Relations

Brak newsów, niska jakość materiałów, częste telefony, wysyłanie informacji na oślep – to główne grzechy polskich PR-owców w kontaktach z mediami. Zamiast budować relacje, wielu z nich osłabia własną wiarygodność, szkodząc też wizerunkowi całego środowiska PR. Czy branża reaguje na te sygnały? To jedna z kwestii, które zostaną poruszone podczas Kongresu Public Relations 2015 w Rzeszowie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 lutego 2015

24 lutego 2015