0 4 0 0 4 14.10.2014Trwa głosowanie na logo Polski14 października o 11:00 rozpoczęło się internetowe głosowanie na logo Polski. Głosować mogą wszyscy Polacy mieszkający w kraju i poza jego granicami.
0 1 0 0 0 14.10.2014Centra obsługi klienta będą działać mobilnie – raport IS (infografika)Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc.) i krótki czas wdrożenia (30 proc.) – to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wprowadzenie systemu contact center. Należąca do Orange Polska firma Integrated Solutions zrealizowała badanie dotyczące potrzeb polskich przedsiębiorstw w zakresie tych rozwiązań.
0 1 0 0 0 14.10.2014Ranking Interbrand 2014: marka Apple warta 119 mld dol.Firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najcenniejszych globalnych marek w 2014 r. Na podium ponownie znajdują się Apple, Google i Coca-Cola.
4 1 0 0 0 14.10.2014Jak Thor sprawdzi się w PZU? – kampania emloyer branding ubezpieczyciela (wideo)14 października rozpoczyna się kampania pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej głównym bohaterem jest nordycki bóg Thor, który ubiega się o pracę w firmie.
0 1 0 0 0 14.10.2014Komu Komunikacja 29 października w ICE Kraków Congress Centre29 października w Krakowie odbędzie się ósme spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W ICE Kraków Congress Centre zaproszeni goście będą dyskutować wraz z uczestnikami o komunikacji w branży MICE (meetings, incentives, conferences, events).
2 1 0 0 0 13.10.2014Vanquis Bank z kampanią reklamową w telewizji (wideo)13 października rozpoczyna się kampania reklamowa Vanquis Banku. Skierowana jest do klientów indywidualnych.
1 1 0 0 0 13.10.2014mBank promuje mobilne konto (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa e-konta w mBanku. Prowadzona będzie nie tylko w mediach, ale też m.in. w klubach fitness.
1 1 0 0 0 13.10.2014Alior Bank goni marzenia (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku. Jej głównym medium jest telewizja. Lektorem w spocie został ponownie Wojciech Malajkat.
0 2 0 0 0 13.10.2014Rynek artykułów sportowych wzrośnie o 5,2% w 2014 r. – PMRRynek artykułów sportowych w Polsce systematycznie rośnie. Dzieje się tak przede wszystkim dzięki modzie na aktywne spędzanie wolnego czasu i prowadzenie zdrowego trybu życia. Według szacunków PMR rynek ten wzrośnie o 5,2% w 2014 r.
1 1 0 0 0 13.10.2014Bogusław Wołoszański i czołg M3 Stuart w spocie Liberty Ubezpieczenia (wideo)Ruszył drugi etap działań informujących o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia. Spoty utrzymane są w konwencji autorskich programów Bogusława Wołoszańskiego, który jest twarzą kampanii.