0 1 0 0 0 1.06.2015Smartfonizacja Polaków – raport Jestem.Mobi58 proc. Polaków ma smartfony. Dynamika wzrostu zwolniła i wynosi obecnie około 3–4 p.p. w skali półrocza. 12 proc. właścicieli smartonów nie wie, na jakim systemie operacyjnym pracuje ich urządzenie. Takie m.in. dane podaje raport „Polska jest mobi 2015”.
0 1 0 0 0 1.06.2015Gemius: Dzieci w SieciNiemal jedna dziesiąta internautów to dzieci między 7. a 12. rokiem życia. W Sieci szukają one głównie rozrywki i gier. Z okazji Dnia Dziecka Gemius sprawdził, jakimi tematami interesują się najmłodsi internauci. Pod uwagę wzięto dane z pierwszego kwartału 2015 r.
1 2 0 0 1 1.06.2015„Ja + Mix bez końca” – nowa odsłona kampanii Plusa (wideo)1 czerwca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Ja +” marki Plus. Promuje ofertę w Mixie.
1 1 0 0 0 1.06.2015Co wyzwala Muuucia? Kampania lodów Zielonej Budki (wideo)Wystartowała kampania reklamowa lodów Muuucia z Zielonej Budki. Działania prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 1.06.2015Taniec „Zetka” w kampanii na 25-lecie Radia Zet (wideo)1 czerwca ruszyła kampania reklamowa z okazji 25-lecia Radia Zet. Do telewizji trafił 30- oraz 15-sekundowy spot.
0 1 0 0 0 1.06.2015SAP i Deutsche Telekom na czele marek europejskich w rankingu BrandZSAP oraz Deutsche Telekom to czołowe marki z Europy w 10. rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opublikowanym przez WPP oraz Millward Brown. Apple wyprzedził Google’a i ponownie zyskał tytuł najcenniejszej marki świata W Europie czołowe miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły spółki technologiczne i telekomunikacyjne.
2 4 0 0 0 1.06.2015Kujawsko-pomorskie promuje się poprzez grę Minecraft (wideo) [aktualizacja]7 czerwca województwo kujawsko-pomorskie obchodzi swoje święto. Z tej okazji Urząd Marszałkowski wspólnie z Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy tworzą mapę regionu w grze Minecraft.
3 2 0 0 0 1.06.2015Łomża w kampanii leżakuje w bezruchu (wideo)„Łomżing zaczyna się od leżakowania” to hasło trwającej kampanii reklamowej piwa Łomża (Van Pur). W telewizji emitowany jest spot zatytułowany „Bezruch”.
0 3 0 0 0 29.05.2015Papieros jako seryjny zabójca nr 1 w kampanii z okazji Światowego Dnia bez PapierosaTrucizna w postaci substancji smolistych, duszenie czy nagły chwyt za serce. Tak na życie wielu Polaków czyha zabójca nr 1 – papieros. To właśnie on jest główną postacią kryminalnej serii stworzonej na potrzeby ogólnopolskiej kampanii społecznej „Koniec z papierosem”, prowadzonej z okazji Światowego Dnia bez Papierosa.
1 1 0 0 0 29.05.2015Jedzenie z dostawą na przystanek od PizzaPortal.pl (wideo)W kwietniu na jednym z poznańskich przystanków serwis do zamawiania jedzenia online PizzaPortal.pl umieścił interaktywną gablotę z grą. Część osób mogła odebrać wygraną nagrodę jeszcze na przystanku z rąk blogerów.