0 2 0 0 0 2.03.2015Co robić, by niezmiennie się męczyć? To temat marcowych prac Galerii RuszCzy męczysz się w pracy, w domu, uprawiając sport, sprzątając mieszkanie, rozmawiając z bliskimi, bawiąc się z dziećmi? – pyta w marcu Galeria Rusz. I podpowiada: jeśli tak, mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Męczenie się to twoja ulubiona czynność, więc nie rezygnuj z niej, męcz się dalej i ciesz się z tego. Nie jesteś sam, wraz z tobą cierpi parę milionów Polaków!
2 1 0 0 0 2.03.2015Tymbark Fruktajl promowany jako alternatywa wobec słodkich przekąsek (wideo)2 marca rozpoczęła się kampania Tymbarku Fruktajl. Prezentuje produkt jako alternatywę wobec batonów, jogurtów, chipsów i innych przekąsek podjadanych w ciągu dnia.
0 14 0 0 0 28.02.2015Mistrzowie uczelnianej promocji – Genius Universitatis 2015Jabłko z logo uczelni przyrodniczej, kampania prasowa wykorzystująca autorytet znanych wykładowców, wzorcowa promocja międzynarodowa czy przyjazny dla użytkowników serwis rekrutacyjny – to niektóre prac z nagrodzonych w konkursie Genius Universitatis 2015. Oceniane były w nim kampanie rekrutacyjne uczelni w roku akademickim 2014/15.
0 4 0 0 0 27.02.2015IMM: W styczniu głównym tematem w mediach wybory prezydenckieW styczniu najbardziej opiniotwórczymi mediami były dzienniki: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Fakt” – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach uplasowały się Radio RMF FM i TVN24. Pierwszy miesiąc bieżącego roku zdominowała polityka.
1 1 0 0 0 27.02.2015Każda chwila życia pacjenta onkologicznego kosztuje – kampania fundacji Alivia (wideo)Przyjemność jedzenia kolejnego posiłku – 500 zł, spacer z psem – 300 zł. Fundacja Onkologiczna Osób Młodych Alivia chce wprowadzić do debaty publicznej przemilczany problem: każda chwila życia słono kosztuje chorujących na nowotwory.
0 1 0 0 0 27.02.2015Maciej Waligóra i Sebastian Stępak – Polacy w jury Cannes Lions 2015Organizatorzy Cannes Lions wybrali skład jury tegorocznego konkursu. Jest w nim dwóch Polaków. To Maciej Waligóra z DDB & Tribal w kategorii Cyber oraz Sebastian Stępak z MSL w kategorii PR Lions.
0 1 0 0 0 27.02.2015PGE Obrót i BZ WBK ze wspólną ofertąPGE Obrót i BZ WBK nawiązały współpracę i przygotowały wspólną ofertę skierowaną do klientów indywidualnych. Za regulowanie rachunków za energię elektryczną od PGE za pośrednictwem konta bank nagrodzi klientów bonusami finansowymi.
0 1 0 0 0 27.02.2015Mediacap zwiększa udziały w The Digitals27 lutego polska grupa marketingowa Mediacap zwiększyła udziały w agencji interaktywnej The Digitals do 75,5%. Nastąpiło to po wykupieniu akcji Artura Karczykowskiego, jednego z założycieli agencji.
0 1 0 0 0 26.02.2015Skanowanie kodów dla zdrowia tak, dla sprawdzenia ceny nie – badanie ABR Sesta80% sieci handlowych akceptuje skanowanie kodów EAN produktów spożywczych w celu weryfikacji składników. Większość sklepów wciąż jednak nie zgadza się na fotografowanie towarów oraz porównanie cen – wynika z badania ABR Sesta.
0 1 0 0 0 26.02.2015Contented – nowa marka specjalizująca się w content marketinguAgencja marketingu internetowego They.pl wprowadza na rynek nową markę – Contented. Zajmie się ona tworzeniem rozwiązań z dziedziny content marketingu.