0 1 0 0 0 10.06.2015Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata w 2015 r. – BrandZ Top 100Łączna wartość pierwszej dziesiątki rankingu najcenniejszych marek motoryzacyjnych świata BrandZ Top 100 wzrosła o 3 proc. Sektor musi jednak odbudować wartość do poziomu sprzed recesji. Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się Toyota (28,9 mld dol.).
0 1 0 0 0 10.06.2015Facebook wprowadza beaconyFacebook poinformował o wprowadzeniu darmowych beaconów, które umożliwią firmom przekazywanie dodatkowych informacji użytkownikom serwisu podczas wizyty w sklepie. Urządzenia wysyłają sygnał do aplikacji, aby wyświetlać tzw. wskazówki dotyczące miejsc.
1 2 0 0 0 10.06.2015Huawei zachęca: „Rozpal niekończącą się kreatywność” (wideo)21 maja odbyła się polska premiera smartfona Huawei P8. Wprowadzeniu urządzenia do sprzedaży towarzyszy kampania „Rozpal niekończącą się kreatywność”.
1 1 0 0 0 10.06.2015„Łączymy ludzi w Europie!” – kampania Deutsche Telekom w dwunastu państwach (wideo)Deutsche Telekom rozpoczyna międzynarodową kampanię „Łączymy ludzi w Europie!”. Będzie ona wspierać strategię grupy, która zakłada osiągnięcie pozycji głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany dotyczące nowej europejskiej sieci firma ogłosiła na początku marca.
0 2 0 0 0 10.06.2015Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas WorldwideOdżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.
0 5 0 0 0 9.06.2015IMM: Wydatki reklamowe sieci handlowych stopniałyDziałające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję w I kwartale 2015 r. prawie 284 mln zł – wynika z raportu IMM. To o około 49 mln zł mniej niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium.
0 1 0 0 0 9.06.2015Manchester United najcenniejszą drużyną piłkarską świata. Barcelona poza podiumManchester United odzyskał tytuł najcenniejszej drużyny piłki nożnej w rankingu Brand Finance Football, chociaż ten sezon nie był dla niego udany. Na podium znalazły się także Bayern Monachium i Real Madryt. Barcelona, która 6 czerwca zwyciężyła w finale Ligi Mistrzów, zajęła 6. lokatę.
0 4 0 0 0 9.06.2015Relacja z ECR Forum for Cooperation 201527 i 28 maja w Warszawie odbyło się ECR Forum for Cooperation 2015. Podczas piątej edycji wydarzenia spotkali się szefowie i managerowie firm branży FMCG i DIY, łącznie ponad 200 osób z blisko stu przedsiębiorstw.
1 1 0 0 0 9.06.2015Pluszowe odsetki w kampanii Banku BPH (wideo)„Przytul 12 odsetek” – to hasło kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w Banku BPH. Bank zwraca odsetki zapłacone w pierwszych 12 ratach kredytu. W spocie telewizyjnym symbolem wracających odsetek są pluszaki, które za wszelką cenę chcą zostać przytulone przez kredytobiorcę.
0 1 0 0 0 9.06.2015Raport „Mobilegeddon w Polsce” firmy BluerankMobilegeddon miał nastąpić 21 kwietnia, kiedy Google wprowadził zmianę algorytmu, polegającą na promowaniu tzw. stron mobile friendly w organicznych wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Zauważalne są już pierwsze zmiany na korzyść stron mobilnych, co pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Bluerank.