Espresso

29 listopada 2012

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2012

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” przekonują Magdalena Różczka i Bartłomiej Topa (wideo)

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” – to główne hasło kampanii „Jeszcze żywy karp 2012”, zainaugurowanej przez Klub Gaja. Akcja przypomina, że konsument ma wybór i może wpłynąć na sposób handlu karpiami. W tym roku kampanię wspierają aktorki: Magdalena Różczka, Magdalena Popławska i Julia Pietrucha oraz aktor Bartłomiej Topa, którzy udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2012

Perspektywy rozwoju usług PR – raport

Jakie są aktualne opinie na temat usług PR realizowanych przez agencje tej specjalności? Jak będzie rozwijał się rynek tego rodzaju usług? Odpowiedzi poszukiwała firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, prowadząc badanie na zlecenie Związku Firm Public Relations i ośrodka analitycznego Think Tank. Wyniki badania przeprowadzonego na przełomie października i listopada br. przedstawiono 16 listopada w Warszawie, podczas 10. edycji konferencji PR Forum.


Poprzednie Następne