3 3 0 16.10.2015Ministerstwo Gospodarki promuje polską gospodarkę za granicą (wideo)Trwa kampania pod hasłem „Made in Poland. Gwarancja jakości”. Przygotowano ją na zlecenie Ministerstwa Gospodarki w ramach projektu „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”.
1 1 0 16.10.2015Smaki i kolory sezonu w reklamie Książęcego (wideo)Z nadejściem jesieni kolekcja piwa Książęce powiększa się o Burgundowe Trzy Słody. Jak smakuje sezonowy wariant – można dowiedzieć się z reklamy telewizyjnej, której premiera odbędzie się 19 października.
1 7 0 16.10.2015Joanna Orleańska, Marcelina Zawadzka i Wojciech Błach w reklamach Itaki (wideo)„I... taki świat jest piękny” – to hasło nowej kampanii promującej ofertę na lato 2016 biura podróży Itaka. Udział biorą w niej aktorzy Joanna Orleańska i Wojciech Błach oraz modelka, prezenterka i Miss Polski – Marcelina Zawadzka.
1 2 0 16.10.2015JZO w kampanii ostrzega przed niebieskim światłem (wideo)8 października – w Światowym Dniu Wzroku – firma JZO zainaugurowała kampanię „Stop Blue Light”. Promuje ona powłoki antyrefleksyjne na soczewki okularowe Ideal Max Blue UV. Nadmiar niebieskiego światła pochodzącego z urządzeń cyfrowych jest szkodliwy dla wzroku – działania mają podnosić świadomość tego faktu.
0 1 0 16.10.2015Szef PepsiCo: model biznesowy agencji reklamowych może się załamaćJak twierdzi Brad Jakeman, prezes PepsiCo, agencjom reklamowym nie udało się dotrzymać kroku zmianom rynkowym. Podczas konferencji Masters of Marketing w Orlando wyraził on obawę, że obecny model nie przetrwa.
0 1 0 16.10.2015Samopoczucie i motywacja pracowników w Europie – „Barometr pracownika Edenred-Ipsos 2015” (infografika)Blisko 60% pracowników w Polsce jest niezadowolonych z poziomu swoich zarobków. Równocześnie około 40% zatrudnionych uważa, że ich motywacja do pracy spada. 7 na 10 osób jest zdania, że oferowane świadczenia pozapłacowe są ważne przy wyborze pracodawcy i osłabiają chęć zmiany firmy. To wyniki badania „Barometr Pracownika 2015”, przeprowadzonego przez agencję badawczą Ipsos na zlecenie firmy Edenred.
1 4 0 16.10.2015„Siła jest w nas!” – kampania województwa lubelskiego (wideo)„Siła jest w nas!” – kreacje z takim hasłem pojawiły się m.in. na ulicach polskich miast. Inicjowały kampanię promującą województwo lubelskie. Działania prowadzone są w kraju i poza jego granicami.
4 2 0 15.10.2015Blogerki w kampanii „Hello, CCC” (wideo)Pięć polskich blogerek zajmujących się modą wzięło udział w kampanii CCC. Macademian Girl, Jessica Mercedes Kirschner, Radzka, Styloly i Deynn opracowały dla firmy własne stylizacje z wykorzystaniem produktów marek Lasocki oraz Sprandi.
1 1 0 15.10.2015Ruszyła kampania reklamowa szczoteczek Jordan Individual (wideo)Marka Jordan rozpoczęła kampanię reklamową linii szczoteczek Individual 2015. Działania reklamowe ruszyły w październiku i potrwają do końca miesiąca.
0 1 0 15.10.2015Diamant wybrał agencję PRPfeifer & Langen, producent cukru marki Diamant, po raz kolejny powierzył działania PR agencji Quality Public Relations. Umowa projektowa obejmuje działania w prasie, w Internecie oraz zakup mediów.