1 1 0 0 0 18.03.2015Lay’s Max i KFC promują wspólną loterię (wideo)Lay’s Max i KFC rozpoczynają loterię, w której do zdobycia są kupony na darmowe ciepłe przekąski w restauracji. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 2 0 0 0 18.03.20157. Ranking sklepów internetowych Opineo (infografika)Po raz siódmy serwis Opineo ogłosił roczny ranking najlepiej ocenianych sklepów internetowych. Morele.net, North.pl, Smyk.com, Iperfumy.pl, Korallo.pl, Oponeo.pl, GunFire.pl i Chocolissimo.pl sięgnęły po zwycięstwo kolejny rok z rzędu.
0 1 0 0 0 18.03.2015„PR na medal”, czyli Komu Komunikacja o promocji w sporcie25 marca w Krakowie odbędzie się 13. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Uczestnicy zastanowią się nad tym, czy zdrowy, sportowy styl życia – choć tak modny – nadal potrzebuje promocji i jak ją prowadzić, aby wyróżnić się na wciąż rozrastającym się rynku.
1 1 0 0 0 18.03.2015Jaguar XF przejedzie po zawieszonych nad wodą linach (wideo)24 marca – na tydzień przed oficjalną premierą – zaprezentowany zostanie nowy Jaguar XF. Samochód pokona krótką trasę, poruszając się po dwóch zawieszonych nad wodą linach.
1 1 0 0 0 18.03.2015„Czytanie jest sexy” – przekonuje Play (wideo)Play promuje czytelnictwo w aplikacji randkowej Tinder. Zachęca do skorzystania z usługi Czytelnia.
0 1 0 0 0 18.03.2015NC+ kończy pierwszy etap przetargu na obsługę kreatywnąPlatforma NC+ zakończyła pierwszy etap przetargu na obsługę kreatywną. Do kolejnego etapu zakwalifikowane zostały agencje reklamowe: Saatchi & Saatchi Poland (obecny partner platformy) oraz 2012 Agency i DDB Warszawa.
3 1 0 0 0 18.03.2015Animowane Berlinki w programie „Must Be the Music. Tylko muzyka” – kampania sponsoringowa (wideo)Marka Berlinki rozpoczęła kampanię reklamową. Działania obejmują emisję serii billboardów sponsorskich oraz product placement w 9. edycji programu „Must Be the Music. Tylko muzyka”, nadawanego przez stację Polsat.
0 1 0 0 0 18.03.20156. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i BadawczychW dniach 19–20 listopada Instytut Lotnictwa organizuje 6. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Tegoroczne wydarzenie będzie ponownie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów w dziedzinie marketingu instytucji naukowych i badawczych.
1 1 0 0 0 17.03.2015„Gdzie jest Kubuś” – kampania promocyjna marki (wideo)16 marca rozpoczęła się promocja marki Kubuś. Towarzyszy jej kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest zniknięcie brand hero.
0 1 0 0 0 17.03.2015Grupa Kruk wybrała agencję PRGrupa Kruk zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami rozstrzygnęła przetarg i podpisała roczny kontrakt z agencją Hill+Knowlton Strategies. Umowa obowiązuje od marca.