0 1 0 0 0 29.10.2014Książka „Lojalność 3.0” już w księgarniachPomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. Choć skazane są na porażkę, każdego roku wydaje się na nie miliardy. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Gdy tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy można mieć mu to za złe?
0 2 0 0 0 28.10.2014Mecz Polska–Niemcy wygenerował w telewizji 27 mln zł wartości mediowej – Pentagon ResearchMecz eliminacyjny do Euro 2016, w którym Polacy zmierzyli się z Niemcami, wygenerował w telewizji 27 mln zł wartości mediowej marek. Podczas spotkania efektywnie wyeksponowano 29 brandów. Jak wynika z badania Pentagon Research, najdłużej na wizji (przez 1453 sekundy) znajdował się logotyp „Łączy nas piłka”.
0 5 0 0 0 28.10.201493 proc. e-sklepów może nie być gotowych na nadchodzące zmiany w prawieJeden na dziesięć sklepów internetowych wprowadził zmiany, które wymusza nowe prawo o e-handlu. Niemal 45 proc. prowadzących e-sklepy nie zaczęło jeszcze żadnych przygotowań, mimo że wdrożenie większości wymaganych zmian zajmie dużo czasu – to niektóre wnioski z badania agencji Praktycy.com dla platformy RzetelnyRegulamin.pl.
1 1 0 0 0 28.10.2014Kubuś Go! reklamuje sezonowe warianty soków przecierowych (wideo)Z początkiem października marka Kubuś Go! wprowadziła na rynek dwa limitowane smaki soków. Wariant dyniowy oraz z acerolą reklamowane będą w telewizji.
0 5 0 0 0 28.10.2014Wydatki na reklamę sieci handlowych wyższe o 27 proc. w stosunku do 2013 r. – raport IMMW telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa i Brodnicki, a w social media Biedronce najbardziej pomógł Wojciech Cejrowski, choć nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 r. działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł – wynika z raportu IMM. To wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.
1 1 0 0 0 28.10.2014Plus reklamuje SmartFirmę (wideo)27 października Plus rozpoczął kampanię reklamową programu SmartFirma. Usługa dla biznesu jest promowana w telewizji oraz Internecie.
0 2 0 0 0 28.10.2014Wrzesień w e-commerce – badanie „E-commerce track”Po wakacjach zwiększył się odsetek zainteresowanych zakupami przez Internet – nieco więcej osób szukało informacji o produktach przez komputery stacjonarne (78%). Odsetek kupujących nie wzrósł jednak. O 3% wyższa jest natomiast liczba kupujących przez urządzenia mobilne – wynika z badania „E-commerce track” IRCenter i SW Research.
0 2 0 0 0 28.10.2014Jak oceniamy internetowe sklepy odzieżowe – ranking Opineo.pl (infografika)Wittchen.com, Eobuwie.pl, Butyjana.pl, Unhuman.pl i Rockmetalshop.pl to pierwsza piątka internetowych sklepów odzieżowych polecanych przez konsumentów – wynika z rankingu opublikowanego przez serwis Opineo.pl. Klienci dobrze oceniają zakupy w e-butikach, choć ich zdaniem wiele kwestii należałoby jeszcze poprawić.
0 2 0 0 1 28.10.2014W Internecie kupujemy bardziej racjonalnie. Wygrywają znane marki – „MEC Shopper Report”15% internautów deklaruje, że woli zakupy w Sieci niż w galeriach handlowych. 9% robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W Internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych. Kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez znajomych – wynika z badania „MEC Shopper Report”.
0 5 0 0 0 28.10.2014Kandydat Kętrzyński – wyborcza kampania majonezuRuszyła kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego. Kreacje nawiązują do plakatów wyborczych. Kandydat nr 1 na liście zakupowej promuje się na billboardach, w mediach, na ulotkach, prowadzi też działania w Internecie. Jego hasła to: „Kandydat nr 1 na Twojej liście” oraz „Najlepszy kandydat do sałatek, kanapek, jajeczek”.