1 1 0 2.11.2015Duracell, „Gwiezdne wojny” i siła wyobraźni (wideo)Marka Duracell rozpoczęła globalną kampanię nawiązującą do kolejnej części filmu „Gwiezdne wojny”. Polska premiera „Przebudzenia Mocy” odbędzie się 18 grudnia. W 60-sekundowym spocie młody Jedi stawia czoła przeważającym siłom wroga.
0 2 0 2.11.2015III Konferencja Koalicji Prezesi-Wolontariusze: „Wolontariat kompetencji. Jak dzielić się wiedzą i doświadczeniem?”3 listopada rusza rejestracja na III Konferencję Koalicji Prezesi-Wolontariusze. Głównym tematem wydarzenia będzie wolontariat kompetencji przedstawiany w różnych kontekstach.
1 1 0 2.11.2015„Radio Zet się udziela” – startuje kampania reklamowa rozgłośni (wideo)2 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Zet. Prowadzona jest w telewizji, kinach, prasie, na outdoorze oraz w Internecie.
1 1 1 2.11.2015Prezes i jednorożec w reklamie firmy Cupsell (wideo)Marcin Majzner, prezes firmy Cupsell, przygotował kolejny spot promujący ten serwis umożliwiający m.in. projektowanie i zakup koszulek. Tym razem informuje o wprowadzeniu usługi nadruku full print.
0 6 0 2.11.2015Grupa Onet-RASP wprowadza markę dla pokolenia Y i promuje ją w kampanii2 listopada odbyła się premiera Noizz – nowej marki Grupy Onet-RASP. Ma to być serwis tworzony przez milenialsów dla milenialsów. Jego wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa.
0 1 0 30.10.2015Przyszłość insightu konsumenckiego: wyjście poza dział marketinguW najlepszych firmach poszukiwanie insightów konsumenckich nie jest już domeną działu marketingu – w proces ten włączone są wszystkie działy. To główny wniosek z badania Millward Brown Vermeer, magazynu „Marketing Week” i Market Research Society.
0 1 0 30.10.2015Remington promuje produkty, wysyłając konsumentów na arktyczną wyprawęEkspedycja do serca Arktyki, zwiedzanie największej norweskiej wyspy, niemal w całości pokrytej lodowcami, możliwość sprawdzenia swoich sił w polarnych warunkach. To wszystko czeka na osoby, które podejmą „Arktyczne wyzwanie Remington” i wezmą udział w konkursie organizowanym przez markę.
1 1 0 30.10.2015„Wargorr kopiuje czekolada” – kolejna odsłona kampanii Wedla (wideo)Marka E.Wedel prezentuje kolejną część kampanii z udziałem bohatera z kosmosu. Jej osią jest spot reklamowy „Wargorr kopiuje czekolada”, który jest emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.
0 2 0 30.10.2015Telewizja na żywo zarabia coraz więcej – analiza Lowe MediaBudżety reklamowe inwestowane w programy na żywo wzrosły na przestrzeni ostatnich pięciu lat o niemal 100% – wynika z analizy domu mediowego Lowe Media. W 2011 r. przychody z programów typu live stanowiły 7% wpływów reklamowych stacji telewizyjnych. Cztery lata później było to już 13%.
0 1 0 30.10.2015Weber Shandwick najlepszą globalną agencją roku 2015 według „The Holmes Report”Międzynarodowa firma komunikacyjna Weber Shandwick została wybrana najlepszą globalną agencją roku (Global Agency of the Year) przez „The Holmes Report”. Ten tytuł zdobyła po raz drugi z rzędu oraz czwarty w ciągu ostatnich sześciu lat.