0 1 0 0 0 15.04.2015PZU wybiera agencję do obsługi komunikacji wewnętrznejPrzetarg na obsługę komunikacji wewnętrznej Grupy PZU wygrała Valkea Media. Umowa została podpisana na trzy lata.
0 1 0 0 0 15.04.2015Książka „Strategia marketingowa” – drugi konkursMamy dla Państwa drugi konkurs, w którym można wygrać książkę „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki”. Autor, Maciej Tesławski, do współpracy zaprosił również Dagmarę Dłużniewską, Marcina Kalkhoffa oraz Maurycego Graszewicza.
1 1 0 0 0 14.04.2015Philips reklamuje fotodepilatory Lumea (wideo)Ruszyła kampania promująca fotodepilatory IPL Philips Lumea. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
2 1 0 0 0 14.04.2015Co były więzień robi z dziećmi? – Fundacja Sławek z kampanią „Poznaj mnie lepiej” (wideo)Fundacja Sławek rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Poznaj mnie lepiej”. Celem działań jest zaprezentowanie profilu działalności organizacji oraz zachęcenie do przekazywania na jej rzecz 1% podatku.
1 1 0 0 0 14.04.2015„Dumb Ways to Die” bohaterów „Gry o tron” (wideo)W połowie kwietnia rozpoczęła się emisja 5. sezonu serialu „Gra o tron”. Z tej okazji w serwisie YouTube pojawiła się parodia odwołująca się do filmu „Dumb Ways to Die” przygotowanego dla Metro Trains z Melbourne.
1 1 0 0 0 14.04.2015Kampania „Sadolin Extra. Testowany przez pogodę” (wideo)Wystartowała kampania ATL lakierobejcy Sadolin Extra z portfolio firmy AkzoNobel. Produkt promowany jest hasłem: „Testowany przez pogodę”.
0 1 0 0 0 14.04.2015Payback i Polcard ze wspólną ofertą dla sektora MŚPPayback i First Data Polska, właściciel marki Polcard, rozpoczęły współpracę. Wybrani partnerzy otrzymają terminal z preinstalowaną aplikacją programu bonusowego. Docelowo ma być ona dostępna na wszystkich terminalach dostarczanych przez Polcard. Umożliwi to korzystanie z usługi Payback przy płaceniu kartą.
0 1 0 0 0 14.04.2015Bain & Company: Polacy gotowi płacić więcej za dostęp do wysokiej jakości treści cyfrowychDla połowy respondentów z Polski – to odsetek najwyższy wśród wszystkich badanych krajów – głównym kryterium wyboru usługi telekomunikacyjnej jest cena. 20 proc. Polaków jest jednak gotowych płacić więcej za dostęp do wysokiej jakości treści cyfrowych – wynika z badania Bain & Company.
0 1 0 0 0 14.04.2015Top Secret powierza obsługę reklamową agencji Mosqi.toMarka odzieżowa Top Secret (Redan) rozpoczęła współpracę z Mosqi.to. Agencja zajmie się działaniami on- i offline wokół nowych kolekcji. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisana została umowa.
0 2 0 0 0 14.04.2015Badanie Radio Track (styczeń–marzec)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.