1 2 0 3.12.2015Niestraszki i PZU będą uczyć dzieci zasad bezpieczeństwa (wideo)6 grudnia ruszy pierwsza odsłona kampanii świątecznej PZU, „Niestraszki w pakiecie”. Jej bohaterowie to piątka zabawnych, ale roztropnych postaci, które uczą dzieci zasad bezpieczeństwa. Ponadto mają budować wizerunek marki wspierającej rodziców, nowoczesnej, wychodzącej poza standard.
1 1 0 3.12.2015Czterolatka i ciężarówka – Volvo powraca z ekstremalnymi testami (wideo)Sophie ma cztery lata. Dzięki Volvo Trucks przez chwilę mogła pokierować ogromną ciężarówką. To kolejna odsłona kampanii „Live Test”.
0 2 0 3.12.2015Celebryci zdradzają muzyczne grzeszki w kampanii PlayCzego po kryjomu słuchają Abstrachuje? Jaki utwór odtwarza sobie Jankes w chwilach samotności? Co kryje się w słuchawkach Patrycji Kazadi? Znane osoby zdradzają swoje wstydliwe muzyczne zamiłowania w kampanii usługi Tidal marki Play.
0 1 0 3.12.2015„YouTube Trends – listopad 2015Listopadowa plucha nie skłoniła Polaków do wzmożonej aktywności na YouTube. W minionym miesiącu liczba nowych subskrypcji kanałów analizowanych przez Sotrendera spadła o 5% w stosunku do października. Kanały te opublikowały też o ponad 5% mniej filmów niż przed miesiącem. Same filmy zaś odnotowały zarówno mniej wyświetleń, jak i znaczący spadek w liczbie komentarzy – wynika z badania „YouTube Trends”.
0 2 0 3.12.2015„Twitter Trends” – listopad 2015. Trójpodział władzy na polskim TwitterzeNa Twitterze już zima. W listopadzie profile opublikowały o 9% mniej tweetów niż przed miesiącem, a średnia liczba wpisów na profil zmniejszyła się o 11%. Znacznie wzrosła natomiast średnia liczba retweetów (o 17,5%) oraz polubień tweetów (o ponad 13%). To wyniki raportu „Twitter Trends”, przygotowanego przez Sotrendera.
2 1 0 3.12.2015„Życzenia prosto z serca” w świątecznej kampanii marki Delecta (wideo)Rozpoczęła się sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana jest w świątecznym klimacie i będzie prowadzona do końca grudnia.
0 3 0 3.12.2015Sport, frankowicze i bankowość mobilna. Branża finansowa w III kw. 2015 r. – badanie IMMW III kwartale 2015 r. w mediach ukazało się ponad 202 tys. wzmianek na temat branży finansowej. Łączna wartości AVE przekroczyła 710 mln zł – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 4 0 3.12.2015Żegnaj, Kate Moss, witaj, Yoko Ono – kalendarz Pirelli na 2016 rok30 listopada zaprezentowano kalendarz Pirelli na 2016 r. Publikacja słynąca ze zdjęć pięknych i roznegliżowanych modelek zmienia charakter: na jej kartach zobaczymy teraz wpływowe kobiety, wśród nich m.in. Yoko Ono czy Serenę Williams.
2 1 0 3.12.2015Finansowe dylematy Formacji Chatelet w kampanii Wonga.com (wideo)Z początkiem grudnia ruszyła ogólnopolska kampania firmy Wonga.com, „Kasa musi się zgadzać”. W projekt zaangażowano kabaret Formacja Chatelet.
0 1 0 2.12.2015MediaCom Warszawa z Grand Prix w 19. edycji konkursu Kreatura26 listopada ogłoszono wyniki 19. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura. Podczas gali przyznano 13 nagród głównych oraz 23 wyróżnienia. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.