0 1 0 0 0 25.11.2014Papajastudio otwiera oddział w LondynieW listopadzie agencja brandingowa Papajastudio otworzyła oddział w Londynie. To następna po Krakowie i Warszawie lokalizacja firmy.
0 4 0 0 0 25.11.2014Polacy w mediach społecznościowych narzekają na zdrowie – badanie IMMWraz z nadejściem jesienno-zimowego szczytu zachorowań media społecznościowe zapełniają się skargami na dolegliwości związane z grypą i przeziębieniami – wynika z badań IMM. Na przełomie października i listopada w social media pojawiło się blisko 14 tys. wpisów, w których Polacy informowali o złym samopoczuciu związanym z sezonowymi chorobami.
0 1 0 0 0 25.11.2014VI konferencja „Marketing w społeczeństwie informacyjnym – Market Info 2014”4 grudnia w Gdańsku rozpocznie się dwudniowa konferencja naukowa „Marketing w społeczeństwie informacyjnym – Market Info 2014”. Będzie stanowić okazję do wymiany myśli na temat współczesnych wyzwań marketingu w społeczeństwie informacyjnym oraz doświadczeń w obszarze prowadzonych badań, a także zintegrowania środowisk naukowych.
0 1 0 0 0 25.11.2014SOKiK potwierdził decyzję UOKiK – Vision Express ma zapłacić karę w wysokości 360 tys. złSklepom internetowym nie wolno zastrzegać, że odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy zwracany towar jest nieużywany oraz w oryginalnym i nienaruszonym stanie. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję prezesa UOKiK w sprawie Vision Express. Firma ma zapłacić 360 tys. zł kary.
0 3 0 0 0 25.11.2014Czy najbliższe święta będą mobilne? Październikowy „E-commerce track”W październiku po raz pierwszy pozytywnie zmieniły się wartości wszystkich wskaźników kondycji m-commerce badanych w projekcie „E-commerce track” przez IRCenter i SW Research. O 8% więcej osób zaczęło zarazem szukać informacji o produktach, jak i kupować je przez telefony i tablety (obecnie tacy konsumenci stanowią 24%).
4 1 0 0 0 25.11.2014„Kupuj teraz, spłacaj wiosną” – Agata Meble z kolejną kampanią reklamową (wideo)W salonach Agata Meble ruszyła promocja, która umożliwia zakupy na nieoprocentowane raty z odroczonym terminem spłaty. W związku z tym 24 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa „Kupujesz, co chcesz, a spłacasz dopiero od wiosny”.
0 1 0 0 0 25.11.2014Coraz mniej internautów szuka ezoteryki w Sieci – analiza GemiusaPo senniki, horoskopy, wróżby online sięga coraz mniej internautów. Najchętniej przeglądają je osoby powyżej 45. roku życia oraz użytkownicy Internetu z wyższym wykształceniem. Największą popularnością cieszą się treści ezoteryczne publikowane przez Onet i Wirtualną Polskę.
1 2 0 0 0 25.11.2014Jerzy Janowicz dziękuje fachowcowi w spocie marki Atlas (wideo)Jerzy Janowicz po raz kolejny wystąpił w reklamie firmy Atlas. Tym, którzy szukają wykonawców bądź profesjonalnych porad, poleca on tym razem portal AtlasFachowca.pl i korzystanie z usług certyfikowanych specjalistów marki.
1 1 0 0 0 25.11.2014Majonez Kętrzyński z kampanią świąteczną (wideo)Rozpoczęła się świąteczna kampania Majonezu Kętrzyńskiego. Jej hasła przewodnie to: „Idą święta – robimy zapasy!” oraz „Gotowy na święta”. Bohaterami wszystkich materiałów są członkowie Kultowej Rodziny, a kreacje utrzymano w stylistyce retro, która konsekwentnie jest stosowana w działaniach promocyjnych marki.
4 2 0 0 0 25.11.2014Dubaj z międzynarodową kampanią reklamową wartą 20 mln dol. (wideo)25 listopada linie lotnicze Emirates wspólnie z wydziałem ds. promocji turystyki i handlu Dubaju rozpoczęły ogólnoświatową kampanię promującą rozmaite oblicza tego miasta. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie. W szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Będzie prowadzona również w Polsce.