0 1 0 0 0 21.04.2015Polacy sportowcy czy kanapowcy? – badanie IQS (infografika)Sport dla Polaków to ważna część życia – wynika z sondażu IQS. 65% badanych deklaruje, że w ciągu ostatniego pół roku regularnie podejmowało jakąś aktywność fizyczną.
0 4 0 0 0 21.04.2015700 mln zł za publikacje przedwyborcze – raport IMM o kandydatach na prezydenta PolskiPopularność medialna kandydatów na prezydenta Polski nie zawsze idzie w parze z szacowanym poparciem wyborców. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził m.in. liczbę i wartość publikacji, opinie użytkowników social media oraz najpopularniejsze źródła dyskusji.
0 1 0 0 0 21.04.2015Hipnotyzujący Tygrys w reklamie outdoorowej TigeraW przestrzeni miejskiej pojawiły się kreacje przedstawiające brand hero marki Tiger. Kampania wystartowała 20 kwietnia.
1 1 0 0 2 21.04.2015Cornelius reklamowany jako „kogut wśród piw” (wideo)W Internecie pojawiła się reklama marki Cornelius. Piwo z dodatkiem soku grejpfrutowego promowane jest 30-sekundowym spotem o dość dwuznacznej wymowie.
0 4 0 0 0 21.04.2015Ulubione serwisy VoD internautów niemających telewizora – badanie MECSerwisy VoD Polsatu, TVN i TVP są popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizora. Najwięcej takich osób jest w wieku 25–34 lat oraz mieszka w wielkich miastach. Programy online oglądają one najczęściej w porze telewizyjnego prime-time’u – pokazuje badanie MEC VideoTrack.
1 1 0 0 0 21.04.2015„Są powody do dumy” – kampania Bakusia (wideo)Ruszyła kampania serka Bakuś z portfolio Bakomy. Działania komunikacyjne pod hasłem „Są powody do dumy” adresowane są do rodziców.
1 1 0 0 0 20.04.2015Karolina Malinowska w „Pytaniu na śniadanie” prowadzi wywiady dla Jurajskiej (wideo)Woda Jurajska poszerza strategię o wideo content. W ramach tych działań stałą częścią sobotniego wydania „Pytania na śniadanie” będą wywiady z gwiazdami muzyki i kina, prowadzone przez modelkę Karolinę Malinowską.
0 1 0 0 0 20.04.2015Laureaci Retail Marketing Awards 2015W trójce najlepszych salonów handlowych w 8. edycji konkursu Retail Marketing Awards znalazły się sklepy Ochnika, Recmana i Camel Active. Wyróżniono także salony Henri Lloyd i Heritage Shop & Wine.
1 1 0 0 0 20.04.2015Warka w kampanii prezentuje piwny rodowód (wideo)Wraz z piwnym sezonem ruszyła kampania telewizyjna Warki. Marka przypomina konsumentom, z czego wywodzi się jej charakter.
0 1 0 0 0 20.04.2015KER: reklama Hela Mag B6 bezprawnie powołuje się na autorytet naukowców. Spot Herbapectu wprowadza w błądKomisja Etyki Reklamy uznała, że w reklamie syropu Herbapect należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie Kodeksu etyki reklamy. Spot suplementu diety Hela Mag B6 nie może powoływać się na badania naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego.