KER: reklama Hela Mag B6 bezprawnie powołuje się na autorytet naukowców. Spot Herbapectu wprowadza w błąd
  • 0
  • 1
20.04.2015

KER: reklama Hela Mag B6 bezprawnie powołuje się na autorytet naukowców. Spot Herbapectu wprowadza w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że w reklamie syropu Herbapect należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie Kodeksu etyki reklamy. Spot suplementu diety Hela Mag B6 nie może powoływać się na badania naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 kwietnia 2015