2 1 0 0 0 15.04.2015Tomasz Kot jako głowa rodziny w nowym formacie reklamowym T-Mobile (wideo)Twarzą kampanii promującej taryfy Jump! Family został aktor Tomasz Kot. W reklamie towarzyszy mu m.in. Szymon Piotr Warszawski, który wcielił się w rolę psa.
0 1 0 0 0 15.04.2015Sodexo promuje narzędzia do zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymiZ początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services. Działania skupiają się na promocji platformy Performance Suite. Kampania obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej oraz Internecie.
0 1 0 0 0 15.04.2015Monster Media Group otwiera biuro sprzedaży reklamMonster Media Group, właściciel m.in. Demotywatorów, Pewexu, Stylowych i JoeMonstera, rezygnuje z usług sieci Evolution Media Net. Buduje własne biuro sprzedaży reklam.
1 1 0 0 0 15.04.2015Kit Kat polecany „Dla wszystkich, którzy kochają przerwy…” (wideo)7 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Kit Kat. Zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem.
0 1 0 0 0 15.04.2015W Warszawie Galeria Rusz pyta, gdzie leży racjaWspółczesny świat to miejsce zamętu, informacyjnego chaosu, ścierających się interesów i wykluczających racji – twierdzi Galeria Rusz. W tym kłębowisku wydarzeń, sprzecznych argumentów i nieczytelnych dyskusji trudno dociec, po której stronie leży racja. Może jednak nie chodzi o to, kto ją ma, tylko o to, w jakim świecie chcielibyśmy żyć – pyta grupa artystyczna.
0 1 0 0 0 15.04.2015PZU wybiera agencję do obsługi komunikacji wewnętrznejPrzetarg na obsługę komunikacji wewnętrznej Grupy PZU wygrała Valkea Media. Umowa została podpisana na trzy lata.
0 1 0 0 0 15.04.2015Książka „Strategia marketingowa” – drugi konkursMamy dla Państwa drugi konkurs, w którym można wygrać książkę „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki”. Autor, Maciej Tesławski, do współpracy zaprosił również Dagmarę Dłużniewską, Marcina Kalkhoffa oraz Maurycego Graszewicza.
1 1 0 0 0 14.04.2015Philips reklamuje fotodepilatory Lumea (wideo)Ruszyła kampania promująca fotodepilatory IPL Philips Lumea. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
2 1 0 0 0 14.04.2015Co były więzień robi z dziećmi? – Fundacja Sławek z kampanią „Poznaj mnie lepiej” (wideo)Fundacja Sławek rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Poznaj mnie lepiej”. Celem działań jest zaprezentowanie profilu działalności organizacji oraz zachęcenie do przekazywania na jej rzecz 1% podatku.
1 1 0 0 0 14.04.2015„Dumb Ways to Die” bohaterów „Gry o tron” (wideo)W połowie kwietnia rozpoczęła się emisja 5. sezonu serialu „Gra o tron”. Z tej okazji w serwisie YouTube pojawiła się parodia odwołująca się do filmu „Dumb Ways to Die” przygotowanego dla Metro Trains z Melbourne.