0 1 0 0 0 19.05.2015„Edelman Trust Barometer 2015”: Polska ufa innowacyjności i oczekuje większego tempa zmianInnowacje następują zbyt szybko – uznali respondenci z większości państw (51%) w badaniu „Edelman Trust Barometer 2015”. Tymczasem polskie społeczeństwo uważa, że innowacje są wdrażane zbyt wolno i oczekuje przyspieszenia tego procesu (52%).
0 1 0 0 0 19.05.2015„PR relations”. Komu Komunikacja o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami28 maja w Krakowie odbędzie się 15. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W maju – miesiącu, w którym obchodzimy Światowy Dzień Wolności Prasy – prelegenci zastanowią się nad tym, jak wyglądają dziś wzajemne relacje dziennikarzy i PR-owców oraz jak jakość ich współpracy wpływa na kształt dzisiejszych mediów.
0 1 0 0 0 19.05.2015Ceneo.pl wydaje drukowaną gazetkę promocyjnąPorównywarka Ceneo.pl wydaje drukowaną gazetkę promocyjną. 100 tys. egzemplarzy trafi w połowie maja do skrzynek mieszkańców Wrocławia.
1 1 0 0 0 19.05.2015Jak Polacy kupują w Sieci? – badanie GfK PoloniaW dzisiejszych czasach podstawowym źródłem wiedzy o markach i produktach stał się Internet. Strony internetowe, blogi, fora dyskusyjne to naturalne miejsca poszukiwania informacji na ich temat. Na zlecenie i-Systems firma GFK Polonia przeprowadziła badanie, jak internauci wyszukują i kupują produkty oraz jaki wpływ na te decyzje ma ich wiek.
1 3 0 0 0 19.05.2015PIP rozpoczyna kampanię „Rutyna na wsi rani i zabija” (wideo)Wystartowała kampania Państwowej Inspekcji Pracy „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”. Adresowana jest do rolników oraz członków ich rodzin, ale także do wszystkich osób narażonych na utratę zdrowia i życia w związku z wykonywaniem pracy rolniczej.
0 3 0 0 0 19.05.2015Coca-Cola Store – tymczasowy sklep w WarszawieNa placu przed warszawskim centrum handlowym Arkadia stanął Coca-Cola Store. To miejsce, w którym przy akompaniamencie muzyki granej na żywo przez DJ-a można kupić T-shirty, czapki, torby czy gadżety.
0 6 0 0 0 19.05.2015„Nie jestem stary. Nie jestem niepotrzebny” – gdański KFS zachęca do szkolenia pracowników 45+Ruszyła kampania promocyjna Krajowego Funduszu Szkoleniowego przy PUP w Gdańsku. „Twój brakujący element” – tak brzmi hasło działań.
0 2 0 0 0 19.05.2015Kampania „Bezpieczne przeciwsłoneczne”Firma Luxottica Poland ostrzega przed szkodliwością noszenia okularów przeciwsłonecznych kupowanych na straganach czy w sklepach odzieżowych. Optyk rozpoczął kampanię „Bezpieczne przeciwsłoneczne”.
2 1 0 0 0 18.05.2015Preparat Magne B6 z międzynarodową kampanią (wideo)18 maja firma Sanofi rozpoczęła międzynarodową kampanię wprowadzającą na rynek dwa suplementy diety marki Magne B6. Zaprojektowane i zrealizowane w Polsce kreacje ukażą się w krajowych mediach, a także we Włoszech, w Czechach, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
0 1 0 0 0 18.05.2015Rynek agencji SEO/SEM w Polsce w 2015 r. (infografika)Big data, content marketing i mobile to kluczowe obszary, które będą wywierały wpływ na kształt rynku agencji SEO/SEM w 2015 r. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli rynku przez IRCenter i Bluerank.