1 1 0 0 0 4.09.2015Robert Górski w kolejnej reklamie Orange (wideo)Orange reklamuje zestaw startowy z darmowymi rozmowami w sieci, SMS-ami oraz 1 GB transferu internetowego. W kampanii kolejny raz bierze udział artysta kabaretowy Robert Górski. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz radiu.
0 1 0 0 0 4.09.2015Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)25 września PTBRiO organizuje szkolenie na temat neuromarketingu. Na przykładach z polskiego rynku pokazane zostanie to, co intryguje każdego specjalistę marketingu i reklamodawcę – jak respondenci reagują na dany atrybut produktowy, czy i w jakim stopniu reagują na oferowaną im korzyść oraz – co chyba najważniejsze na dzisiejszym zatłoczonym rynku – czy potencjalni klienci łączą przekaz z marką.
2 1 0 0 0 4.09.2015Wampir próbuje ciastek Oreo w jesiennej kampanii reklamowej (wideo)Trwa jesienna kampania ciastek Oreo (Mondelez). Jej hasło to „Oreo pełne cudów”. Motywem przewodnim są animowane spoty telewizyjne i internetowe utrzymane w bajkowej konwencji. Pokazują one, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem np. wampira.
1 5 0 0 0 4.09.2015Muzeum Historii Żydów Polskich Polin z kampanią outdoorową i internetową1 września rozpoczęła się kampania „1000 powodów do opowiadania”, promująca wystawę stałą Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Działania prowadzone są w Internecie, pojawią się też na ulicach Warszawy.
0 3 0 0 0 3.09.2015„Naga prawda o gwiazdach porno w mediach społecznościowych” – analiza SotrenderaGwiazdy filmów porno są bardzo popularne w Internecie. Jak aktorzy produkcji dla dorosłych radzą sobie w social media? Sotrender we współpracy z serwisem Pornhub przygotował raport „Naked truth about porn on social media”.
1 1 0 0 0 3.09.2015Rusza kampania OLX Nieruchomości (wideo)Serwis ogłoszeniowy OLX.pl rozpoczął kampanię reklamową. Przez cały wrzesień w telewizji oraz Internecie oglądać można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
0 1 0 0 0 3.09.2015Plakat teatralny i ulotki kosmetyków Playboy rozdawane przed budynkiem szkoły naruszają Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi konsumenckie. Uznała, że plakat spektaklu wystawianego na scenie Teatru Polonia oraz reklamy kosmetyków marki Playboy naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 3.09.2015Raport IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster: „Multiscreening 2015”, czyli co telewidzowie robią w SieciTelewizja skłania do szukania informacji o markach online, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie nie jest powszechne. Największy potencjał w marketingowych działaniach multiscreeningowych mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych, w trakcie teledysków i programów religijnych – wynika z badania IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster.
1 2 0 0 0 3.09.2015„Muzyka mojego życia” – kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (wideo)4 września rozpocznie się kampania promocyjna Radia Złote Przeboje. Reklamy stacji będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, prasie, na nośnikach OOH oraz w Internecie. Jej częścią jest konkurs „Muzyka mojego życia”.
2 1 0 0 0 3.09.2015Sztuczne ognie w reklamie telewizorów Sony Bravia (wideo)Firma Sony po raz pierwszy użyła w reklamie dronów, które umożliwiły sfilmowanie eksplozji kolorów na nocnym niebie. Pokaz fajerwerków zobaczyć można w spocie promującym telewizory Bravia 4K Ultra HD X90C.