0 1 0 0 0 14.05.2015Apple najcenniejszą marką świata w rankingu „Forbesa”Na czele rankingu najcenniejszych marek, przygotowanego przez amerykańskie wydanie magazynu „Forbes”, ponownie znalazł się Apple. Gigant z Cupertino jest wart więcej niż firmy z pozostałych miejsc podium razem wzięte. Kolejne dwie pozycje także należą do marek z branży technologicznej. Zajmują je Microsoft i Google.
1 1 0 0 0 14.05.2015Sylwia Juszczak-Arnesen w kolejnej kampanii Danone’a Activii (wideo)Ruszyła wiosenna kampania promująca nowe rodzaje Danone’a Activii do picia. Bohaterką reklam jest aktywna kobieta, w którą wcieliła się po raz kolejny aktorka Sylwia Juszczak-Arnesen.
0 1 0 0 0 14.05.2015Gemius i SalesManago ze wspólną ofertą na EuropęW ramach podpisanej umowy partnerskiej pomiędzy Gemiusem a SalesManago firmy zaoferują rozwiązanie, które łączy marketing automation oraz usługi wykorzystujące produkty analityczne Gemiusa. Projekt realizowany jest we wszystkich krajach Europy.
0 2 0 0 0 14.05.2015Noc Muzeów drugą najbardziej znaną imprezą kulturalną w Polsce – ARC Rynek i Opinia (infografika)Europejska Noc Muzeów – zaraz po festiwalu Woodstock – jest najbardziej znaną imprezą kulturalną w Polsce. W ubiegłym roku 15% Polaków deklarowało znajomość tego wydarzenia. Wśród imprez muzealnych Noc Muzeów jest zdecydowanym liderem, a jej popularność z roku na rok rośnie – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 14.05.2015Robert Lewandowski tworzy markę RLPowstała koncepcja promowania Roberta Lewandowskiego jako marki. Finalnym efektem tego projektu jest stworzenie znaku firmowego RL i serwisu internetowego prezentującego sylwetkę i dokonania polskiego sportowca.
0 9 0 0 0 14.05.2015Wyniki Megapanelu – marzec 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2015 r.
1 1 0 0 0 14.05.2015Nestlé i Google będą umilać codzienne przerwy (wideo)Nestlé i Google rozpoczęły globalną kampanię „YouTube my break”. W jej ramach użytkownicy telefonów komórkowych z systemem Android będą mogli szybko wyszukać najpopularniejsze filmy w serwisie i podzielić się nimi z przyjaciółmi.
1 1 0 0 0 14.05.2015LOT przekonuje: „Warto usiąść z przodu samolotu” (wideo)LOT podczas przeprowadzonej w kinie akcji zaprezentował zalety podróży w klasach o podwyższonym standardzie. Widzowie przed seansem przenieśli się na pokład Boeinga 787 Dreamlinera. Sala kinowa zamieniła się dzięki mappingowi w samolot, a osoby w pierwszych rzędach mogły zapoznać się z pozycjami z menu przewoźnika.
0 1 0 0 0 14.05.2015Martin Lindstrom prelegentem Forum IAB 201510 czerwca w Warszawie rozpocznie się 9. edycja Forum IAB, zatytułowana „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Wśród prelegentów będzie m.in. Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.
1 1 0 0 0 13.05.2015Znamy zwycięzców Innovation Award 2015 (wideo)Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award otrzymały kampanie: „Zwrotka Żywca” zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak’n’Roll. Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły: Isobar Polska, Gong i DDB & Tribal oraz Lubię to – linked by Isobar.