1 1 0 0 0 22.10.2014Skutecznie zaplanuj marketing na rok 2015 – Nowy Kongres Online Marketing 2014/2015Już 20 listopada w Warszawie odbędzie się Nowy Kongres Online Marketing 2014/2015. Praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak.
0 1 0 0 0 22.10.2014Poczta Wp.pl najpopularniejsza, Gmail rośnie w siłę – analiza GemiusaSiedmiu na dziesięciu polskich internautów korzysta z popularnych serwisów pocztowych. Użytkownicy Sieci najczęściej wybierają pocztę Wp.pl. Często korzystają też z kilku portali, które pozwalają komunikować się za pomocą e-maili – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 22.10.2014Dworzec Warszawa Centralna ma agencję interaktywnąDworzec Warszawa Centralna wybrał agencję SocialArt do obsługi komunikacji w Internecie, w tym w serwisach społecznościowych. Współpraca rozpoczęła się w październiku. Firma została wybrana w procedurze zamówienia publicznego.
0 1 0 0 0 22.10.2014Intel Technology Poland, Link4 oraz Xstream najlepszymi pracodawcami w rankingu firmy Aon HewittFirma Aon Hewitt ogłosiła wyniki 9. edycji badania „Najlepsi pracodawcy”. Zwycięzcą w kategorii przedsiębiorstw bardzo dużych został Intel Technology Poland. W kategorii dużych firm zwyciężyło Towarzystwo Ubezpieczeń Link 4, natomiast w kategorii małych i średnich firm – Xstream.
0 4 0 0 0 22.10.2014„Homo informaticus: Jak cyfrowi konsumenci zachowują się w sieci?” – badanie EY62% polskich internautów to tzw. cyfrowi konsumenci. Proporcja ta odpowiada średniej światowej. Najwięcej takich osób jest w Indiach (75%), Chinach (70%) i Holandii (70%), najmniej w Szwajcarii (45%), Belgii (47%), Austrii (47%) i USA (50%). Firma EY przeprowadziła badanie wpływu Internetu i social media na zachowania prawie 30 tys. konsumentów korzystających z Sieci w 34 krajach.
1 1 0 0 0 21.10.2014Krowa na drzewie w reklamie mleka Łaciatego (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Łaciatego. Jej celem jest przypomnienie konsumentom o walorach mleka tej marki. Działania będą realizowane w telewizji, na billboardach oraz w Internecie.
2 1 0 0 0 21.10.2014Ceneo promuje aplikację mobilną (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa „Lepiej kupisz na Ceneo”. Porównywarka cen promuje serwis oraz zalety aplikacji mobilnej.
0 1 0 0 0 21.10.2014Philips, AdBuster i SciFan wyślą internautę w kosmosW ramach wprowadzania na rynek linii golarek 9000 Series marka Philips organizuje konkurs „Misja kosmos”. Jego zwycięzca odbędzie lot w kosmos.
0 1 0 0 0 21.10.2014W blogosferze przeważają kobiety – raport „Polska blogosfera 2014” sieci BlogMedia (infografika)85% blogerów to kobiety, a 15% to mężczyźni. Twórcy blogów zamieszkują na ogół duże miasta. 12,2% badanych przez sieć reklamową BlogMedia to mieszkańcy Warszawy.
0 1 0 0 0 21.10.2014Galeria Labirynt ogłasza konkurs na prace w przestrzeni miejskiejGaleria Labirynt z Lublina zaprasza do udziału w konkursie „Obraz miejski”. Jego efektem będzie wystawa dzieł na billboardach reklamowych. Konkurs skierowany jest do artystów oraz studentów uczelni artystycznych. Termin składania zgłoszeń upływa 10 listopada.