2 1 0 0 0 18.05.2015Kampania „Najlepsze połączenia – tylko od Tymbarku!” (wideo)11 maja rozpoczęła się kampania „Najlepsze połączenia – tylko od Tymbarku!”. Promuje dwa nowe warianty smakowe napoju: miętę z maliną lub cytryną.
0 2 0 0 0 18.05.2015Merlin.pl, Alma i Coolomat tworzą terminale do odbioru artykułów spożywczych kupionych w InternecieW Warszawie staną wkrótce terminale firmy Coolomat służące do odbioru produktów spożywczych kupionych online. Sklep internetowy Merlin.pl we współpracy z siecią Alma oraz partnerem technologicznym przygotowuje się do wejścia w sprzedaż artykułów spożywczych. Rusza projekt Merlinfood by Alma.
1 1 0 0 0 18.05.2015Zdekoncentrowana kobyła Wioletta w spocie Tigera (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetyzującego Tiger. W spocie brand hero marki – Tygrys – doradza asystentce zarządu w Podkowie Leśnej.
1 4 0 0 0 18.05.2015„Czułe historie” marki Tous – tym razem w rodzinie (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki biżuterii Tous „Czułe historie”. Tym razem działania koncentrują się wokół Dnia Matki.
1 4 0 0 0 18.05.2015Kampania „Mój Yosh już o tym wie” (wideo)Portal zakupowy Yosh.pl rozpoczął kampanię wizerunkową. Działania mają podkreślać możliwość dopasowywania oferty do preferencji użytkowników.
1 1 0 0 0 18.05.2015Jaka matka, taka córka? – badanie IQS (wideo)Rola córek w rodzinie zmienia się. Zyskują one autorytet. Często decydują też, co kupują ich matki. Szczególnie jeśli chodzi o nowe ubrania czy kosmetyki – wynika z badania IQS.
1 1 0 0 0 18.05.2015MetLife znów promuje polisę „Bezpieczne dziecko” (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki MetLife. Ponownie promowany jest pakiet ochronny dla dzieci.
3 2 0 0 4 18.05.2015„Ja + nowe możliwości” – nowe strategiczne podejście Plusa do relacji z klientami (wideo)„Ja + nowe możliwości” ma być nowym podejściem strategicznym marki Plus do relacji z klientami. Operator zmienia pozycjonowanie oraz kolory i twarze w komunikatach reklamowych. Potrzeby klientów będą stanowić sedno nowych ofert.
0 1 0 0 0 15.05.2015Dlaczego sondaże przedwyborcze nie działają?Przedwyborcze opinie polskich respondentów nie były zbieżne z rzeczywistymi zachowaniami w dniu wyborów prezydenckich. Jeszcze większy rozdźwięk prognoz i faktycznych wyników odnotowano w Wielkiej Brytanii w kontekście wyborów parlamentarnych, które odbyły się 7 maja. Zdaniem niektórych ekspertów tamtejsze ośrodki badania opinii powinny skorzystać z doświadczeń marek komercyjnych.
0 1 0 0 0 15.05.2015NuOrder i VMG będą promować pomidory w Polsce i NiemczechKonsorcjum firm NuOrder Group i VMG wygrało przetarg ogłoszony przez Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami. Przygotuje i zrealizuje na rynku polskim i niemieckim trzyletni program promujący spożycie pomidorów. Planowany budżet kampanii wynosi ponad 3 mln euro.