1 1 0 0 0 9.07.2015Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama Stymenu jest nieetyczna (wideo) [aktualizacja]Reklama produktu firmy Aflofarm zawiera treści dyskryminujące kobiety. Zdaniem Zespołu Orzekającego spot, przedstawiając bohaterki w seksualnych pozach, balansuje na granicy wulgarności i kreuje negatywny wizerunek kobiet.
0 1 0 0 0 9.07.2015Spółka Grodno ogłasza konkurs na nowe logoGrodno SA, dystrybutor artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych, ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego znaku firmowego. Konkurs o charakterze otwartym jest adresowany do osób indywidualnych. Termin nadsyłania projektów upływa 28 sierpnia.
1 1 0 0 0 8.07.2015„Wystawiamy łokieć, łokieć” – letnia kampania Loteriady (wideo)1 lipca ruszyła 7. edycja loterii Totalizatora Sportowego, pod hasłem „Jest lato, jest Loteriada. Wakacyjna zabawa z Lotto”.
0 5 0 0 2 8.07.2015„W Mordorze na Domaniewskiej” – raport TNS Polska o życiu korporacyjnymJak wygląda codzienna praca osób zatrudnionych w Mordorze na Domaniewskiej? Jakie są blaski i cienie pracy na wysokich obrotach i co najbardziej uwiera korpoludków? Sprawdził to TNS Polska na zlecenie marki Tiger.
0 2 0 0 0 8.07.2015LOT odświeża identyfikację wizualnąPolskie Linie Lotnicze LOT odświeżyły swoją corporate identity. To element szerszych działań mających na celu ujednolicenie przekazów korporacyjnych i marketingowych.
0 5 0 0 0 8.07.2015II edycja raportu „Trendy na rynku programów B2B” agencji AdvertivaProgramy premiujące wyłącznie cele ilościowe zdecydowanie dominują w naszych realiach gospodarczych. Jedynie 15% programów wykorzystywało równolegle cele jakościowe i ilościowe. Advertiva Loyalty Solutions przygotowała drugi raport dotyczący programów lojalnościowych B2B.
0 1 0 0 0 8.07.2015Forum Inbound Marketingu na początku października8 i 9 października w Warszawie odbędzie się Forum Inbound Marketingu. Podczas tegorocznej edycji pokazane zostaną proste i możliwe do wdrożenia dla każdego zasady, które pozwolą samodzielnie prowadzić działania inbound marketingowe.
0 3 0 0 0 8.07.2015W maju najwięcej publikacji o PONa czele zestawienia po jednomiesięcznej przerwie ponownie zagościła partia rządząca z rekordowym wynikiem 6,1 tys. publikacji. To wzrost o ponad 118 p.p. w stosunku do kwietnia – wynika z najnowszego badania „Scena polityczna” przeprowadzonego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 8.07.2015Kubuś Lemoniada Play z kampanią billboardowąW lipcu ruszyła ogólnopolska kampania billboardowa limitowanej serii napojów Kubuś Lemoniada Play.
0 5 0 0 1 8.07.2015Wakacyjna kampania outdoorowa Za Grolsch KulturyW lipcu rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamy zewnętrznej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale oraz crowdfoundingowy portal WspieramKulture.pl.