1 1 0 8.02.2016Łowicz promuje dżemy, powidła i konfitury (wideo)Marka Łowicz rozpoczęła kampanię promującą ofertę dżemów, powideł i konfitur. Działania mają podkreślać różnorodność portfolio.
0 4 0 8.02.2016Ile zarabiali Polacy w 2015 r.? OBW firmy Sedlak & SedlakCzy są Państwo zadowoleni z pracy? To pytanie po raz pierwszy zadała w swoim badaniu firma Sedlak & Sedlak. Twierdząco odpowiedziało 76% respondentów. Nie towarzyszy temu jednak zadowolenie z wynagrodzenia. Szczegóły zawarto w podsumowaniu Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń za 2015 r.
0 3 0 8.02.2016Social media 2015. Podsumowanie i trendy – analiza IRCenterFacebook ma się dobrze i zagarnia coraz większe udziały w treściach z mediów społecznościowych. Od kilku lat zmniejsza się za to ilość treści na forach i blogach, a ostatnio także na Twitterze. Mimo że różnorodnych platform społecznościowych przybywa, większość użytkowników zaczyna koncentrować się na jednej lub dwóch wybranych. To wnioski z podsumowania 2015 r. w social media firmy IRCenter.
0 0 0 5.02.2016Sylwia Chada dyrektorem w Epic MakersW Epic Makers, należącej do Agory sieci zrzeszającej twórców wideo, Sylwia Chada będzie dyrektorem rozwoju biznesu. Stworzy także strategię dalszego rozwoju firmy.
0 1 0 5.02.2016 Aktualizacja: 12:3312.02.2014Raport „360° sukcesu WOŚP” (infografika)Silne i pozytywne emocje wokół Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz zgromadzony przez nią kapitał społeczny przekładają się na zainteresowanie ze strony znanych i dużych firm. Skąd wziął się sukces WOŚP? Jakie potrzeby Polaków zaspokaja ta akcja? Zbadała to firma Izmałkowa Consulting.
2 1 0 4.02.2016Karolina Woźniacka i inne gwiazdy sportu w nowej kampanii Adidasa (wideo)Seria filmów pod hasłem „I’m Here to Create” opowiada historie kobiet uprawiających sport. Wśród nich znajdziemy m.in. tenisistki Karolinę Woźniacką i Anę Ivanović, gwiazdę ligi WNBA Candace Parker, supermodelkę Karlie Kloss, piłkarkę Morgan Brian czy DJ-kę Hannah Bronfman.
1 1 0 4.02.2016Ruszyła kampania Kinder Bueno „Orient Express” (wideo)Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem. Ma przekonać odbiorcę, aby „pozwolił się rozpieszczać” smakiem wafelka wypełnionego kremem i oblanego czekoladą.
0 1 0 4.02.2016Rozważni i romantyczni – walentynkowe zwyczaje Polaków. Badanie onlineO niecodziennym prezencie na walentynki, np. locie balonem, marzy 14% respondentów. Bezpiecznym i częstym prezentem są natomiast perfumy – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos dla firmy pożyczkowej Wonga.com.
1 2 8 4.02.2016A mogłeś kupić mieszkanie – reklamy dewelopera hitem Internetu (wideo)Dwa spoty namawiające do zakupu mieszkań w bloku budowanym przez krakowski GL Development rozlały się po Sieci w niewiarygodnym tempie. W ciągu doby obejrzało je kilkaset tysięcy osób.
0 1 0 3.02.2016Play sponsorem drugiej własnej produkcji Player.plPlay został głównym sponsorem show „Lip Sync Battle Ustawka”, wyprodukowanego dla platformy Player.pl. To program rozrywkowy, który można obejrzeć wyłącznie online.