1 1 0 0 0 27.10.2015Bonduelle promuje warzywa gotowane na parze (wideo)26 października marka Bonduelle rozpoczęła kampanię telewizyjną, która potrwa do Bożego Narodzenia. Promuje w niej produkty gotowane na parze – w puszkach i mrożone.
0 1 0 0 2 27.10.2015Ukazała się książka „Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone”Światowy bestseller W. Chana Kima i Renée Mauborgne pojawił się z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi przykładami. Na całym świecie sprzedano ponad 3,5 miliona egzemplarzy tej książki.
3 1 0 0 0 26.10.2015„Młodzi bogowie” w kampanii reklamowej marki Prudential (wideo)Prudential rozpoczął kampanię, w której zachęca Polaków do oszczędzania z myślą o emeryturze. Od 25 października w telewizji emitowane są spoty zatytułowane „Młodzi bogowie”.
0 1 0 0 0 26.10.2015IAB Polska publikuje „Mapę podmiotów internetowych 2015”Do czwartej edycji „Mapy podmiotów internetowych” IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów. Publikacja podzielona została na 6 nowych kategorii.
0 1 0 0 0 26.10.2015Mindshare obronił budżet mediowy mBankuPlanowaniem mediów dla mBanku będzie nadal zajmował się Mindshare Polska. W wyniku wieloetapowego przeglądu ofert marka zdecydowała o przedłużeniu współpracy z domem mediowym.
1 1 0 0 0 26.10.2015Ruszyła kolejna odsłona promocji „Powiedz to z Nutellą” (wideo)Nutella ponownie udostępnia konsumentom możliwość przygotowania personalizowanych etykiet. Mają one pozwolić na wyrażenie uczuć i powiedzenie czegoś miłego bliskim.
2 1 0 0 0 26.10.2015Kampania wprowadzająca nowy model samochodu Mitsubishi Outlander (wideo)Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa „Nowy Mitsubishi Outlander – jeszcze doskonalszy”. Wprowadza na rynek nowy model samochodu.
0 1 0 0 0 26.10.2015SalesManago uruchamia agencję konsultingową marketing automationPowstaje agencja wyspecjalizowana we wdrożeniach marketing automation. Benhauer Marketing Automation Consulting rozpoczyna świadczenie zaawansowanych usług doradczych w obszarach związanych bezpośrednio z wykorzystaniem platform automatyzacji marketingu.
0 1 0 0 0 26.10.2015PMR: W 2016 r. rynek dermokosmetyków w Polsce powróci na ścieżkę wzrostuW Polsce w 2015 r. widać duże osłabienie dynamiki rynku dermokosmetyków pod względem wartości. Powróci on jednak na ścieżkę wzrostu, ponieważ długofalowo segment ten ma bardzo dobre perspektywy rozwoju. Takie są przewidywania PMR zawarte w raporcie „Rynek dermokosmetyków w Polsce 2015. Prognozy rozwoju na lata 2015–2020”.
0 1 0 0 0 26.10.2015Nominacje do e-Commerce Polska Awards 2015Ogłoszono nominacje w konkursie e-Commerce Polska Awards 2015. O wyróżnienia w poszczególnych kategoriach powalczą duże, rozpoznawalne marki, jak i obiecujące debiuty. Laureatów poznamy 18 listopada.