0 1 0 0 0 10.03.2015W Wielkiej Brytanii wydatki na reklamę telewizyjną rosną piąty rok z rzęduW ciągu ostatnich pięciu lat marki działające online podwoiły wydatki na reklamę telewizyjną. Przyczyniło się to do wzrostu całkowitych wydatków na reklamę w tym medium do rekordowej kwoty 4,91 mld funtów w 2014 r. – wynika z danych firmy marketingowej Thinkbox związanej z głównymi komercyjnymi stacjami telewizyjnymi w Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 10.03.2015Marketing and Technology Congress 2015 w połowie kwietnia16 kwietnia odbędzie się Marketing and Technology Congress 2015. Konferencja jest adresowana przede wszystkim do przedstawicieli firm, którzy chcą poznać najnowsze rozwiązania technologiczne stosowane w marketingu i sprzedaży.
0 1 0 0 0 10.03.2015Fundacja Pro Progressio wybrała agencję PRFundacja Pro Progressio rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie działań public relations. Od marca agencja Triple PR przygotowuje i realizuje kompleksową strategię komunikacji oraz działania wizerunkowe.
0 3 0 0 0 10.03.2015„Fanpage Trends” – luty 2015 r.W lutym na Facebooku w Polsce administratorzy stron nawiązywali w postach do wzbudzających emocje bieżących wydarzeń. Kraj żył rozdaniem Oscarów, jednak „Ida” na portalu przegrała z walentynkami. Sotrender prezentuje lutowy raport „Fanpage Trends”.
0 1 0 0 0 10.03.2015UOKiK: Auchan musi sprzedać 8 hipermarketów, by przejąć RealaUOKiK wydał zgodę na dwie transakcje, które pozwolą firmie Auchan Polska zrealizować warunki niezbędne do przejęcia sieci Real. Dotyczą one m.in. sprzedaży ośmiu hipermarketów.
0 1 0 0 0 9.03.2015Air France z kampanią „France is in the air” (wideo)Moda, kuchnia, wyścig Tour de France, młodziutkie baletnice Opery Paryskiej i pocałunek jako kwintesencja francuskiego romantyzmu – to sceny z filmu reklamowego linii lotniczych Air France.
0 1 0 0 1 9.03.2015Obama, Czerwony Kapturek i zespół Łąki Łan w kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia (wideo)1 marca ruszył kolejny etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia. Trzecia odsłona działań odnosi się do konkretnych programów cyfrowych: Radia Rytm, Polskiego Radia 24 oraz Polskiego Radia Dzieciom.
0 1 0 0 0 9.03.2015Wiosenna edycja kampanii „W kuchni z E.Wedel” (wideo)Marka Wedel ponownie zachęca konsumentów do wspólnego gotowania. Rozpoczyna drugą odsłonę kampanii „W kuchni z E.Wedel”.
0 4 0 0 0 9.03.2015Handel mobilny w Polsce rośnie trzy razy szybciej niż e-commerce ogółem (infografika)Od 2013 do 2016 r. średnia roczna stopa wzrostu handlu mobilnego w Polsce ma wynieść 32,8%, w porównaniu do 10,4% wzrostu w e-handlu ogółem (już z uwzględnieniem m-commerce). Do 2016 r. wydatki mobilne w Polsce wzrosną do prawie 3,5 mld zł – to główne wnioski z badania przeprowadzonego przez Ipsos dla PayPala.
0 1 0 0 0 9.03.2015Co robią pracownicy Bakomy? Rusza kampania jogurtów marki (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów owocowych Bakoma Premium Gold. W spotach podkreślane jest przede wszystkim zaangażowanie pracowników firmy.