0 1 0 16.12.2015Ed Catmull, Amy Wallace: „Kreatywność S.A. – droga do prawdziwej inspiracji” na świętaKiedy w 1979 r. powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat później – pod nazwą Pixar – zrewolucjonizuje branżę filmową i zdobędzie ponad 30 Oscarów. Trudno dziś znaleźć kogoś, kto nie słyszał o „Toy Story” czy „Potworach i spółce”. Mała wytwórnia odniosła ogromny sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najważniejsza jest kreatywność.
0 6 0 15.12.2015Lex Drewinski zwycięzcą 16. konkursu Galerii Plakatu AMSW 16. konkursie Galerii Plakatu AMS jednogłośnie zwyciężył grafik Lex Drewinski. Jury przyznało także 5 wyróżnień, które otrzymali: Sebastian Kubica, Grzegorz Myćka, Nikodem Pręgowski, Szymon Szymankiewicz i Magdalena Tomkowiak. W styczniu 2016 r. plakaty pojawią się w kampanii outdoorowej na przystankach w całej Polsce.
1 1 0 15.12.2015Bogusław Linda w reklamach nowego modelu Renault (audio)W styczniu 2016 r. w polskich salonach Renault pojawi się model Talisman. Wprowadzeniu auta na rynek towarzyszy ogólnopolska kampania radiowa z udziałem ambasadora marki – Bogusława Lindy.
0 7 0 15.12.2015Spadek nakładów na promocję branży finansowej – raport Codemedia za III kwartał 2015 r.W III kwartale 2015 r. wydatki sektora finansowego na reklamę wyniosły nieco ponad 108 mln zł. To o 34 mln zł mniej niż w miesiącach kwiecień–czerwiec i spadek o 7 proc. w porównaniu do III kwartału poprzedniego roku. Również na tle innych branż sektor finansowy uszczuplił wydatki na media o największą kwotę (ponad 8 mln zł). To wnioski z analizy przeprowadzonej przez Codemedia.
0 1 0 15.12.2015Polscy emitenci nie uciekną przed social media – raport „Trendy w relacjach inwestorskich” ITBC Communication i SEGMedia społecznościowe przez większość spółek giełdowych wciąż traktowane są jak nieznany ląd. Do komunikacji z inwestorami najczęściej wykorzystywany jest Twitter (11% firm). 44% badanych w ogóle nie prowadzi żadnego profilu – wynika z raportu „Trendy w relacjach inwestorskich”, przygotowanego przez ITBC Communication i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.
1 1 0 15.12.2015Robert Więckiewicz jako Twardowsky w kolejnej odsłonie „Legend polskich” Allegro (wideo)Allegro zaprezentowało drugi film przygotowany w ramach cyklu „Legendy polskie”. To futurystyczna opowieść o Panu Twardowskim. W postać tę wcielił się Robert Więckiewicz.
0 1 0 15.12.2015BIK: Polacy na święta zaciągają kredyty na kwotę do 4 tys. złW grudniu 2014 r. Polacy zaciągnęli o 1/3 więcej kredytów w porównaniu do średniej z III kwartału ubiegłego roku. Biuro Informacji Kredytowej prognozuje, że również w tym roku w okresie przedświątecznym wzrośnie popyt na kredyty konsumpcyjne, ale tylko na stosunkowo niskie kwoty.
0 1 0 14.12.2015Dla Polaków święta to głównie prezenty – badanie serwisu PrezentMarzen.com (infografika)97% Polaków obdarowuje bliskich świątecznymi prezentami. Na podarunki wydajemy najwięcej pieniędzy ze świątecznego budżetu. Tradycja, komercja czy religia? Serwis PrezentMarzen.com zbadał, jak obecnie Polacy traktują święta Bożego Narodzenia.
0 1 0 14.12.2015Marka Cheetos obsługiwana w Internecie przez VML PolandPrzetarg na zrealizowanie strategii komunikacji w Internecie i obsługę obecności marki Cheetos (PepsiCo) online na rynku polskim wygrał VML Poland. Agencja będzie prowadzić komunikację w social media (m.in. na Facebooku) oraz zrealizuje kilku dużych aktywacji. Pierwsza z nich wystartuje w lutym 2016 r.
0 1 0 14.12.2015Partner of Promotion wspiera pro bono Fundację Mam MarzeniePartnerem Fundacji Mam Marzenie został Partner of Promotion. Agencja działaniami public relations będzie wspierać pro bono spełnianie dziecięcych marzeń.