SKOK z reklamą „Marionetki”
  • 0
  • 1
28.07.2015

SKOK z reklamą „Marionetki”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii wskazującej na polityczne tło działań wokół spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych. Kreacja „Marionetki” ukazała się 28 lipca w czołowych polskich dziennikach oraz portalach informacyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2015

PMR: Kierunek rozwoju rynku aptecznego w Polsce pozwoli na rozwój kategorii OTC

Rynek OTC wzrośnie w 2015 r. o prawie 7% – wynika z raportu firmy PMR „Rynek produktów OTC w Polsce 2015. Prognozy rozwoju na lata 2015–2020”. Będzie tak pomimo działań różnych graczy rynkowych na rzecz ograniczenia dostępności produktów bez recepty. W kolejnych latach rynek ten również będzie rósł, m.in. w wyniku łączenia konceptu drogerii i apteki oraz tworzenia paraaptek.