0 1 0 0 0 4.02.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDołącz do największej w Polsce społeczności profesjonalnych marketerów – The Chartered Institute of MarketingFirma questus zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing – poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing. (Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 3.02.2015Freshmarket, Żabka i Żywiec ze wspólną kampanią outdoorową1 lutego na billboardach w wybranych miastach Polski pojawiły się hasła promujące markę Żywiec w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Wszystko to za sprawą rozpoczętego wspólnego projektu outdoorowego. Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu.
1 6 0 0 0 3.02.2015ZT Kruszwica z nową identyfikacją wizualną i strategią komunikacji na rynku B2B (wideo)Zakłady Tłuszczowe Kruszwica mają w portfolio nie tylko marki produktów konsumenckich, ale także B2B. Obecnie w tym drugim obszarze wdrażana jest nowa identyfikacja wizualna i strategia komunikacji.
0 2 0 0 0 3.02.2015Ikea tworzy maskotki według projektów dzieciKonkurs „Mazania się spełniają” towarzyszył zakończonej na początku stycznia 12. edycji akcji Ikei „Pluszaki dla edukacji”. Dzieci mogły pokazać w nim swoje wyobrażenia na temat ulubionych pluszaków, a ich prace walczyły o miejsce w przyszłorocznej kolekcji zabawek marki.
0 1 0 0 0 3.02.2015Organizacje przedsiębiorców zabierają głos w sprawie wyboru nowego GIODOKonfederacja Lewiatan, IAB Polska, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji oraz Polska Izba Komunikacji Elektronicznej wystosowały do decydentów wspólny list, w którym zwracają uwagę, że wybór nowego Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest ważny nie tylko dla obywateli, ale również dla polskiego biznesu.
0 1 0 0 0 3.02.2015Rebranding firmy Newton MediaFirma Newton Media, zajmująca się m.in. monitoringiem mediów, odświeża wizerunek. Zmianie ulegnie identyfikacja wizualna i logo. Rozszerzy się też zakres oferowanych usług.
0 2 0 0 0 3.02.2015Piłka ręczna czwartą co do popularności dyscypliną sportową w Polsce – ARC Rynek i OpiniaPiłka ręczna ma stałe miejsce wśród najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce. Razem z siatkówką systematycznie zyskuje na wartości. Najbardziej rozpoznawalnym piłkarzem ręcznym w Polsce jest Sławomir Szmal, zaś sponsorem PGNiG – wynika z analizy ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 3.02.2015Puma obsługiwana przez agencję AliganzaOd początku roku działaniami projektowymi, PR oraz showroomem marki Puma zajmuje się Aliganza Fashion Agency. Agencja została wybrana w konkursie ofert. Umowę zawarto na okres dwunastu miesięcy.
0 1 0 0 0 3.02.2015MasterCard partnerem bloga ekonomicznego „Jak oszczędzać pieniądze?”MasterCard został partnerem strategicznym bloga „Jak oszczędzać pieniądze?”. Autor, Michał Szafrański, ujawnił tę informację 3 lutego.
2 1 0 0 0 2.02.2015Garnier promuje nawilżający krem BB (wideo)Rozpoczęły się działania komunikacyjne, których celem jest zachęcenie Polek do sięgnięcia po nawilżający krem BB marki Garnier. W ramach kampanii emitowane są trzy spoty telewizyjne.