0 1 0 0 0 17.09.2015Grupa Wirtualna Polska nabywa dwie firmy z segmentu finansowego za ponad 12 mln złGrupa Wirtualna Polska nabyła Finansowysupermarket.pl (właściciela serwisu Finansowysupermarket.pl) oraz Web Brokera (właściciela serwisu Jedenwniosek.pl). Akwizycja ma uzupełniać kompetencje oraz zwiększać skalę działania i udział rynkowy GWP w segmencie finansowego e-commerce. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mln zł.
0 1 0 0 0 17.09.2015Warka oficjalnym sponsorem ligi UEFA w Polsce17 września rozpoczynają się klubowe rozgrywki europejskie w piłce nożnej. Warka (Grupa Żywiec) została oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA. W ramach globalnej umowy zawartej między firmą Heineken a UEFA towarzyszyć będzie sportowym emocjom kibiców przed telewizorami i na stadionie.
1 1 0 0 0 16.09.2015Mitsubishi z kampanią „Legenda 4×4” (wideo)9 września wystartowała kampania wizerunkowa marki Mitsubishi, pod hasłem „Legenda 4x4”.
0 1 0 0 0 16.09.2015Adidas Poland z kampanią na Instagramie. Promuje kolekcję inspirowaną przez Pharrella WilliamsaAdidas Poland rozpoczął pierwszą kampanię reklamową na Instagramie. Jej tematem są buty Superstar, a gwiazdą Pharrell Williams.
0 1 0 0 1 16.09.2015Czy Polacy znajdują czas na hobby? Badanie IQS (infografika)Tygodniowy harmonogram Polaka w dużej mierze pozwala na realizację pasji. Co druga osoba znajdująca czas na hobby twierdzi, że udaje jej się to pogodzić z życiem codziennym – wynika z badania omnibusowego IQS96, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS.
0 1 0 0 0 16.09.2015Wesele w Ikei3 października w sklepie Ikea Targówek zostanie zorganizowane przyjęcie poślubne Doroty Nowackiej i Jakuba Prószyńskiego, blogerów znanych jako Czechożydek i Pijaru Koksu. W wydarzeniu weźmie udział rodzina młodej pary. Marka została partnerem kampanii „Blogogody”, która promuje ten ślub.
0 9 0 0 0 16.09.2015Kolej zwiększa nakłady na promocję o ponad 800%, branża turystyczna stawia na InternetW pierwszej połowie 2015 r. cała branża turystyczna w Polsce wydała na promocję niemal 119 mln zł, czyli 16% więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Wydatki bez uwzględnienia branży gastronomicznej wyniosły niemal 88 mln i wzrosły o 24%.
1 1 0 0 0 16.09.2015Hitler w Warszawie – kampania Fundacji Batorego przeciw mowie nienawiści (wideo)Fundacja Batorego rozpoczęła kampanię „Stop mowie nienawiści”. 14 września ruszyła ona w Internecie, a od 18 września prowadzona będzie także w kinach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 16.09.2015Za 99 centów Snapchat powtórzy każdy snapW wydanym 15 września oświadczeniu Snapchat ogłosił, że użytkownicy w Stanach Zjednoczonych będą mogli ponownie odtworzyć z założenia efemeryczne snapy. Zrobią to za 99 centów.
0 1 0 0 0 16.09.2015Startuje ICCO Global PR Awards – nowy konkurs dla branży public relationsRozpoczęła się I edycja konkursu organizowanego przez ICCO – organizację zrzeszającą ponad 31 związków i stowarzyszeń z całego świata, skupiających firmy public relations. ICCO Global PR Awards 2015 wręczone zostaną 26 listopada.