1 1 0 0 0 11.09.2015Matka Natura powraca w kampanii marki Hortex (wideo)W połowie września wystartuje kampania reklamowa „Hortex. Pasję mamy w naturze!”. Ponownie pojawia się w niej postać Matki Natury. Tegoroczne działania otwiera film o sokach jabłkowych.
0 1 0 0 0 11.09.2015Fundacja Pociecha z kampanią „Powrót do szkoły”Jeden na pięciu uczniów, którzy rozpoczęli nowy rok szkolny, może mieć problem ze skompletowaniem pełnej wyprawki szkolnej. Fundacja Pociecha rozpoczęła więc kampanię pomocy dzieciom z potrzebujących rodzin – „Powrót do szkoły”.
0 5 0 0 0 11.09.2015McDonald’s Polska wprowadza możliwość tworzenia burgerów własnej kompozycjiOd 11 września McDonald’s Polska wprowadza usługę Create Your Taste. Goście będą mogli skomponować własnego burgera z 28 dostępnych składników. Polska jest pierwszym europejskim krajem, w którym udostępniono tę opcję.
1 1 0 0 0 11.09.2015Krowa Łaciata pokazuje „Kuchnię wysokich lotów” (wideo)Spółdzielnia mleczarska Mlekpol przypomina o śmietance Łaciatej. Kampania będzie prowadzona w telewizji i na nośnikach OOH, a jej hasło to „Kuchnia wysokich lotów”.
2 1 0 0 0 11.09.2015Ratownicy GOPR i mercedesy GLC w kampanii internetowej (wideo)Tej jesieni do stacji GOPR trafią nowe mercedesy GLC, które pomogą ratownikom w wykonywaniu obowiązków. Z tej okazji marka motoryzacyjna rozpoczęła kampanię internetową.
0 10 0 0 0 11.09.2015#OniJeszczeNieWiedzą – internauci o uchodźcach. Analiza IMMOd kilku dni media społecznościowe podpowiadają, co uchodźcy, którzy zamieszkają w Polsce, powinni wiedzieć o kraju nad Wisłą. Jak wynika z monitoringu wypowiedzi w social media, przeprowadzonego przez IMM, w ciągu ostatnich 48 godzin pojawiło się prawie 5 tys. wpisów z hashtagiem #OniJeszczeNieWiedzą. O co tak naprawdę chodzi?
0 1 0 0 0 11.09.2015Konsumenci chcą podzielić się danymi, ale wciąż czekają na korzyści – badanie firmy Aimia80% konsumentów jest skłonnych udostępniać markom swoje dane osobowe. Jednocześnie tylko 8% badanych uważa, że w związku z tak otwartą postawą otrzymuje lepsze oferty – takie wyniki przyniosła globalna ankieta przeprowadzona przez firmę Aimia.
0 2 0 0 0 10.09.2015Polskie miasta włączają się w międzynarodową kampanię przeciw spożywaniu alkoholu przez kobiety w ciąży„Too Young to Drink” – to hasło międzynarodowej kampanii zwracającej uwagę na problem picia alkoholu przez kobiety w ciąży. Działania rozpoczęły się z okazji Międzynarodowego Dnia FASD (9 września).
0 2 0 0 0 10.09.2015Badanie Radio Track (czerwiec–sierpień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 10.09.2015Zapach zwycięstwa dla Effie Awards od firmy IMSJak pachnie zwycięstwo? Próbę odpowiedzi przedstawi IMS, firma specjalizująca się w marketingu sensorycznym. Stworzony przez nią zapach zostanie zaprezentowany podczas gali wręczenia Effie Awards 12 października.