1 1 16.09.2015Mitsubishi z kampanią „Legenda 4×4” (wideo)kampanie reklamowe Tweet9 września wystartowała kampania wizerunkowa marki Mitsubishi, pod hasłem „Legenda 4×4”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.09.2015Adidas Poland z kampanią na Instagramie. Promuje kolekcję inspirowaną przez Pharrella WilliamsaAdidas Poland rozpoczął pierwszą kampanię reklamową na Instagramie. Jej tematem są buty Superstar, a gwiazdą Pharrell Williams.
0 1 0 0 0 16.09.2015Czy Polacy znajdują czas na hobby? Badanie IQS (infografika)Tygodniowy harmonogram Polaka w dużej mierze pozwala na realizację pasji. Co druga osoba znajdująca czas na hobby twierdzi, że udaje jej się to pogodzić z życiem codziennym – wynika z badania omnibusowego IQS96, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS.
0 1 0 0 0 16.09.2015Wesele w Ikei3 października w sklepie Ikea Targówek zostanie zorganizowane przyjęcie poślubne Doroty Nowackiej i Jakuba Prószyńskiego, blogerów znanych jako Czechożydek i Pijaru Koksu. W wydarzeniu weźmie udział rodzina młodej pary. Marka została partnerem kampanii „Blogogody”, która promuje ten ślub.
0 9 0 0 0 16.09.2015Kolej zwiększa nakłady na promocję o ponad 800%, branża turystyczna stawia na InternetW pierwszej połowie 2015 r. cała branża turystyczna w Polsce wydała na promocję niemal 119 mln zł, czyli 16% więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Wydatki bez uwzględnienia branży gastronomicznej wyniosły niemal 88 mln i wzrosły o 24%.