0 1 0 0 0 13.10.2015TNS Polska uruchamia serwis prezentujący polityczne i społeczne poglądy PolakówW gorącym, przedwyborczym okresie TNS Polska uruchamia Monitor Opinii Publicznej. Będzie to serwis prezentujący poglądy Polaków na tematy społeczne i polityczne – zarówno aktualne, jak i te z przeszłości.
1 1 0 0 0 13.10.2015„Mądrzy, zdrowi i odporni” – Möller’s Tran Norweski promowany w telewizji (wideo)Ruszyła kampania reklamowa tranu Möller’s. Produkt promowany jest jako źródło kwasów omega-3 oraz witaminy D3 zalecane dzieciom i dorosłym, zwłaszcza kobietom w ciąży oraz karmiącym.
0 1 0 0 0 13.10.2015„Jak nawarzyć sobie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji rynku browarniczego20 października w Krakowie odbędzie się 20. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu. Porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.
0 1 0 0 0 13.10.2015WP z Grand Prix, 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych – Effie Awards 201512 października ogłoszono zwycięzców Effie Awards 2015. Grand Prix otrzymała kampania „Dzieje się w Polsce”, przygotowana przez Scholz & Friends, ZenithOptimedia Group i BNA dla Wirtualnej Polski. Wręczono też 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych.
1 1 0 0 0 13.10.2015Piotr Fronczewski recytuje „Lokomotywę” w reklamie PKP (wideo)12 października wystartowała kampania wizerunkowo-produktowa PKP SA oraz PKP Intercity. Głosu w reklamie użyczył Piotr Fronczewski, a jej treść nawiązuje do wiersza Juliana Tuwima „Lokomotywa”.
0 1 0 0 0 13.10.2015List otwarty w sprawie sprawiedliwego podziału miejsc w jury KTR pomiędzy płcie [aktualizacja]Małgorzata Adamczyk, senior strategic planner w 180heartbeats + Jung v. Matt i Zofia Smełkówna, senior copywriter w K2 Internet, wystosowały list otwarty do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zwracają w nim uwagę na maskulinizację składu jury konkursu KTR.
2 1 0 0 0 12.10.2015Rozśpiewane narządy wewnętrzne w spocie Ministerstwa Zdrowia (wideo) [aktualizacja]Ruszyła nowa kampania Ministerstwa Zdrowia. Jej cele to promocja prozdrowotnych zachowań, edukacja w zakresie profilaktyki oraz zachęcanie do zdrowego trybu życia. W dwuminutowym spocie występują: mózg, wątroba, płuca, jelita oraz serce.
2 1 0 0 0 12.10.2015Fox ponownie rusza z kampanią promującą akcję „Zanim zostanę zombie” (wideo)Rozpoczyna się kampania „Zrób coś dobrego, zanim zostaniesz zombie”, wykorzystująca popularność serialu „The Walking Dead”. Michael Cudlitz (serialowy sierżant Abraham Ford) zachęca Polaków, by przyłączali się do akcji i wyrażali zgodę na pobranie narządów do przeszczepu po śmierci.
0 1 0 0 0 12.10.2015Reklama natywna pod lupą grupy roboczej IAB EuropeIAB Europe uruchamia nową grupę roboczą, która zajmie się tematem reklamy natywnej. Native Advertising we współpracy z grupami IAB Europe Brand Advertising oraz Policy podejmie próbę odpowiedzi na wyzwania biznesowe oraz legislacyjne, jakie stoją przed podmiotami zaangażowanymi w tworzenie i emisję tego rodzaju reklamy.
0 1 0 0 0 12.10.2015Czy monitoring Internetu może przewidzieć wyniki wyborów parlamentarnych?Gdzie internauci najchętniej dyskutują o polityce w kontekście nadchodzących wyborów? O której partii mówią najwięcej i jakie emocje temu towarzyszą? SentiOne prowadzi monitoring Internetu w tym zakresie. Wyniki zamieszcza na stronie Ktowygrawybory.pl.