TNS Polska uruchamia serwis prezentujący polityczne i społeczne poglądy Polaków
  • 0
  • 1
13.10.2015

TNS Polska uruchamia serwis prezentujący polityczne i społeczne poglądy Polaków

W gorącym, przedwyborczym okresie TNS Polska uruchamia Monitor Opinii Publicznej. Będzie to serwis prezentujący poglądy Polaków na tematy społeczne i polityczne – zarówno aktualne, jak i te z przeszłości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2015

„Jak nawarzyć sobie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji rynku browarniczego

20 października w Krakowie odbędzie się 20. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu. Porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.