0 2 0 0 0 25.09.2015W mediach najgłośniej grają Woodstock, Open’er i Off Festival – analiza PSMMLetnie festiwale muzyczne cieszą się popularnością, są więc dobrą okazją do promowania marek. W 2015 r. najwięcej zyskali sponsorzy Open’er Festivalu. Opublikowane doniesienia medialne nawiązujące do wydarzenia były warte 36 mln zł – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 25.09.2015Randall Rothenberg, CEO IAB: Od czego zacząć walkę z blokowaniem reklam?Blokowanie reklam ostatnimi czasy osiągnęło poziom kryzysowy i może zagrozić reklamie internetowej – stwierdza na łamach „AdAge’a” Randall Rothenberg, prezes i CEO IAB. By poradzić sobie z tym problemem, należy m.in. zastanowić się nad przyczynami zjawiska. Ekspert wskazuje też 4 kroki, od których należałoby rozpocząć walkę z blokowaniem reklam.
0 1 0 0 0 25.09.2015eMarketer: Facebook i Twitter zarabiają coraz więcej na użytkownikachUżytkownicy Facebooka w 2015 r. wygenerowali o 20% większe przychody reklamowe dla serwisu niż rok wcześniej. Więcej zarabia też Twitter – pokazują dane eMarketera.
1 1 0 0 0 25.09.2015„Internet nie leczy” – przypomina Scanmed (wideo)Ponad jedna czwarta Polaków szuka informacji na temat zdrowia w Sieci. Rosnąca skala tego zjawiska to sygnał do uświadomienia internautom konieczności weryfikacji wirtualnych porad u lekarzy. Taki jest cel ogólnopolskiego projektu firmy Scanmed „Internet nie leczy”, który rozpoczął się 21 września.
1 1 0 0 0 25.09.2015Platforma mForex z kampanią „Rozumi€$z t€n jęz¥k?” (wideo)Wystartowała kampania promująca konkurs mForex – platformy transakcyjnej należącej do domu maklerskiego mBanku. Jej hasłem jest pytanie: „Rozumi€$z t€n jęz¥k?”. Cel to dotarcie z informacją o konkursie do osób, które poruszają się po rynku wymiany walut.
0 3 0 0 0 24.09.2015IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w sierpniu. Głównym tematem wybory parlamentarneW sierpniu w mediach dominowały tematy polityczne związane ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając dziennik „Rzeczpospolita” oraz tygodnik „Newsweek” – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
1 1 0 0 0 24.09.2015„Pierz szybciej lub oszczędniej, jak wolisz” – namawia Bosch (wideo)Bosch rozpoczął kolejną kampanię pralek z systemem VarioPerfect. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie. Przewidziano także aktywności PR i promocję konsumencką.
0 1 0 0 0 24.09.2015Jury wybierze najlepsze sklepy w konkursie e-Commerce Polska Awards 2015W tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards zarejestrowało się ponad stu uczestników. Spośród nich, w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży, jury wybierze najlepsze sklepy. Głosy na swoich faworytów mogą oddać także e-konsumenci. Zwycięzców konkursu poznamy 18 listopada.
0 1 0 0 0 24.09.2015KFC, Robert Lewandowski i real-time marketing – akcja „Strzel sobie posiłek mistrzów”W meczu z Wolfsburgiem Robert Lewandowski w drużynie Bayernu Monachium strzelił 5 bramek w 9 minut. Świętując sukces polskiego piłkarza, KFC przygotowało real-time marketingową akcję „Strzel sobie posiłek mistrzów”.
0 2 0 0 0 24.09.2015„Głos Mordoru – bezpłatna gazeta dla korpoludków żyjących na ASAP-ie”Powstał bezpłatny miesięcznik „Głos Mordoru”. Skierowany jest do pracowników firm mieszczących się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej – w tzw. Mordorze.