2 1 0 0 0 19.10.2015„Dość gigantycznych honorariów dla klasy próżniaczej” – Piotr Szumlewicz prezentuje spot wyborczy (wideo) [aktualizacja]Piotr Szumlewicz, związkowy kandydat Zjednoczonej Lewicy, zaprezentował swój pierwszy wyborczy spot. Ukazuje w nim różnice w zarobkach między celebrytami a przeciętnymi pracownikami.
2 1 0 0 0 19.10.2015Virgin Mobile z kampanią reklamową oferty #Freemium (wideo)Operator Virgin Mobile wprowadza ofertę #Freemium. Rozpoczyna przy tym kampanię, w której ponownie pojawia się postać Gigababci.
0 1 0 0 0 16.10.2015Lwy z Cannes po raz piąty w Polsce – Cannes Lions Creative PR MeetingW jakim kierunku podąża komunikacja marketingowa? Czy marki mogą zwiększać sprzedaż poprzez angażowanie się w ważne społeczne sprawy? Jakie są główne trendy rynku komunikacji kierowanej do konsumentów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy Cannes Lions Creative PR Meeting 2015.
0 1 0 0 0 16.10.2015Pokolenie Y stawia na etykę w biznesie – badanie 4P Research Mix (infografika)Etyka w biznesie jest bardzo ważna dla najmłodszego pokolenia pracowników. Młodzi ludzie – tzw. pokolenie Y – od swoich pracodawców oczekują przede wszystkim szacunku dla pracowników i partnerów biznesowych, uczciwości i transparentności. Od bezpośredniego szefa – postępowania fair. Tak wynika z badania 4P Research Mix przeprowadzonego na zlecenie firmy Henkel.
0 1 0 0 0 16.10.2015PRCH wyłoniła najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 r.Ogłoszono wyniki konkursu „PRCH Retail Awards 2015” na najlepsze centra i sieci handlowe oraz kampanie branży retail. Według jury najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce są Green Caffe Nero, Play, Simple Creative Products oraz Sephora. Tytuł najlepszego nowego centrum handlowego otrzymała Galeria Siedlce.
0 3 0 0 0 16.10.2015Miasta w mediach zyskały promocję wartą 9,5 mld złMedia stanowią niezwykle istotny czynnik wpływający na wizerunek polskich miast. Stolice województw dzięki materiałom opublikowanym na ich temat w III kwartale 2015 r. zyskały promocję wartą 9,5 mld zł – wynika z raportu firmy Press Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 16.10.2015„Internet oszaleje” w kampanii Orange (wideo)Orange wprowadza karty pre-paid z 36 GB transferu do każdego doładowania. Informuje o tym kampania z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza.
1 1 0 0 0 16.10.2015Cisowianka Perlage przypomina spot z udziałem Moniki Bellucci (wideo)Zbliża się premiera najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda, w którym jedną z głównych ról gra Monica Bellucci. W związku z tym Cisowianka Perlage rozpoczyna kampanię wykorzystującą spot z udziałem tej aktorki. 60-sekundowy film był emitowany w działaniach z 2013 r.
3 3 0 0 0 16.10.2015Ministerstwo Gospodarki promuje polską gospodarkę za granicą (wideo)Trwa kampania pod hasłem „Made in Poland. Gwarancja jakości”. Przygotowano ją na zlecenie Ministerstwa Gospodarki w ramach projektu „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”.
1 1 0 0 0 16.10.2015Smaki i kolory sezonu w reklamie Książęcego (wideo)Z nadejściem jesieni kolekcja piwa Książęce powiększa się o Burgundowe Trzy Słody. Jak smakuje sezonowy wariant – można dowiedzieć się z reklamy telewizyjnej, której premiera odbędzie się 19 października.