1 1 0 0 0 30.09.2015„Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” – kampania społeczna (wideo)1 października rusza kampania „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Jej celem jest zwrócenie uwagi Polaków na problemy osób chorujących na depresję, których w naszym kraju żyje około półtora miliona. W projekt włączyły się znane osoby chorujące na depresję, m.in. Tomasz Jastrun, Piotr Zelt, Andrzej Bober czy Kamil Sipowicz.
0 4 0 0 0 30.09.2015KPMG: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce po latach wychodzi na prostąOd sześciu lat ogólnoświatowy rynek reklamy systematycznie rośnie. Jeśli utrzyma się dobra koniunktura gospodarcza na świecie i w Polsce, także w naszym kraju rynek reklamowy powinien utrzymać rozpoczęty w 2014 r. trend wzrostowy. Najważniejszym medium pozostaje telewizja: przeznaczana jest na nią ponad połowa wydatków reklamowych nad Wisłą – wynika z raportu firmy doradczej KPMG.
1 1 0 0 0 29.09.2015Kampania na rzecz legalizacji oleju z konopi do celów leczniczych (wideo)Wystartowała kampania „Konopie leczą”. Jej bohaterami zostały osoby leczące siebie lub bliskich nielegalnym w Polsce olejem z konopi. 30-sekundowy spot miał premierę 28 września w sejmie RP.
0 1 0 0 0 29.09.20157. Forum Marketingu Zintegrowanego startuje w listopadzie7. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego rozpocznie się 4 listopada w Warszawie. Przez dwa dni uczestnicy będą zapoznawać się ze szczegółami najciekawszych kampanii marketingu 360 stopni i dyskutować o tych projektach z ich twórcami.
1 1 0 0 0 29.09.2015Deloitte: Pokolenie Y chce pracować, rozwijać się i przewodzićPonad 80 proc. młodych osób zdobywa pierwsze doświadczenia zawodowe już w trakcie studiów. Blisko 40 proc. chce pracować w międzynarodowych firmach. Jedna na dziesięć myśli o własnym biznesie – wynika z badania „Pierwsze kroki na rynku pracy – liderzy przyszłości” firmy Deloitte.
0 1 0 0 0 29.09.2015Wpływowe kobiety w kalendarzu Pirelli na 2016 rokNajsłynniejszy kalendarz świata w 2016 r. zaprezentuje się w zupełnie nowej formie. Tym razem zamiast roznegliżowanych modelek przed obiektywem stanęły wpływowe kobiety. Wśród nich m.in. Yoko Ono i Serena Williams.
0 5 0 0 0 29.09.2015Zdjęcia znanych dziennikarzy wykorzystane w reklamach firmy W.Kruk28 września w wydaniach pism „Wprost” i „Newsweek Polska” pojawiła się fotorelacja z jubileuszu firmy jubilerskiej W.Kruk. W reklamowym materiale znalazły się zdjęcia znanych dziennikarzy wykorzystane bez ich wiedzy.
1 1 0 0 0 29.09.2015Nałęczowianka zachęca: „Wyskocz z kapci!” (wideo)Rozpoczęła się kampania wody mineralnej Nałęczowianka. Marka zachęca Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. W ramach loterii można wygrać nagrody za wysłanie organizatorom własnych domowych kapci.
0 1 0 0 0 29.09.2015Value Media zintegrowany z AllegroDom mediowy Value Media (Group One) włączył do oferty prowadzenie działań reklamowych w serwisie Allegro.pl. Klienci będą mogli trafić z reklamą do osób, które poszukują konkretnych produktów.
0 3 0 0 0 29.09.2015ARC Rynek i Opinia: Większa aktywność w programach lojalnościowych47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najbardziej znanym programem jest Payback – 38% osób korzystających z programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.