Pokolenie Y stawia na etykę w biznesie – badanie 4P Research Mix (infografika)
  • 0
  • 1
16.10.2015

Pokolenie Y stawia na etykę w biznesie – badanie 4P Research Mix (infografika)

Etyka w biznesie jest bardzo ważna dla najmłodszego pokolenia pracowników. Młodzi ludzie – tzw. pokolenie Y – od swoich pracodawców oczekują przede wszystkim szacunku dla pracowników i partnerów biznesowych, uczciwości i transparentności. Od bezpośredniego szefa – postępowania fair. Tak wynika z badania 4P Research Mix przeprowadzonego na zlecenie firmy Henkel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2015