1 1 0 0 0 25.11.2015„Tylko zombiaki jedzą zwierzaki” – Fundacja Czarna Owca Pana Kota przekonuje do diety roślinnej (wideo)Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią: „Nie jestem zombie – wybieram zwierzęta!”. Chce zachęcić do przejścia na dietę pozbawioną składników odzwierzęcych. Wykorzystuje do tego... popularność filmów o zombie.
0 1 0 0 0 25.11.2015Po co nagie kobiety w reklamach artykułów BHP? Dwie kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na kreacje firm Tryton oraz Mój Dom Bis. W reklamach wykorzystano wizerunki nagich kobiet. KER uznała, że narusza to Kodeks etyki reklamy.
1 1 0 0 0 25.11.2015„Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny” – kampania leku Ibum Express (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca kapsułki przeciwbólowe Ibum Express (PPF Hasco-Lek). Spot utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji z konsumentkami.
0 1 0 0 0 25.11.2015KGHM Polska Miedź i Vive Textile Recycling zwycięzcami konkursu „Liderzy Filantropii”Tytuł firmy, która w minionym roku przekazała najwięcej środków na cele społeczne, zdobyła po raz pierwszy KGHM Polska Miedź. Firmą, która na cele społeczne przekazała największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem, okazał się Vive Textile Recycling. To wyniki konkursu „Liderzy Filantropii 2015”. W gronie laureatów są też: PKO BP, PGE, Grupa Atlas, Farm Frites Poland, Anwil, PKN Orlen oraz Avon Cosmetics.
1 1 0 0 0 25.11.2015Justyna Kowalczyk w kampanii telewizyjnej depozytów Santander Consumer Banku„W oszczędzaniu, tak jak w sporcie, liczy się wytrwałość. Im dłużej trenujesz, tym więcej zyskujesz” – to słowa otwierające spot promujący depozyty Santander Consumer Banku. Marka zachęca do założenia 12-miesięcznej lokaty Zysk+Wzrost. W reklamie ponownie wystąpiła Justyna Kowalczyk.
0 1 0 0 0 25.11.2015Roger Dooley: „Neuromarketing – 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta”„Neuromarketing...” to światowy bestseller napisany przez autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Pokazuje, jak w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
0 1 0 0 0 24.11.2015Finał konkursu „PRaktykuj za granicą”20 listopada zakończyła się XI edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” organizowanego przez IMM. Tegoroczni zwycięzcy pojadą na staże zagraniczne do międzynarodowych agencji public relations: Fleishman-Hillard w Londynie i Lewis PR w Budapeszcie oraz do działu komunikacji firmy MediaTrust w Bukareszcie.
0 2 0 0 0 24.11.2015Darmowa dostawa zachęca internautki do e-zakupów – badanie PMR Consulting & ResearchDla 90% kobiet darmowa dostawa stanowi czynnik wpływający na wybór miejsca zakupów internetowych – wynika z badania PMR Consulting & Research. 1 grudnia w Polsce po raz szósty odbędzie się Dzień Darmowej Dostawy.
1 1 0 0 0 24.11.2015Kraków w technice hyperlapse (wideo)Ponad 22 tys. zdjęć i przeszło 600 godzin poświęconych na fotografowanie i montaż. Tak powstawał film promocyjny Krakowa wykonany techniką hyperlapse. W spocie zobaczymy nie tylko najsłynniejsze zabytki miasta, ale też najnowsze inwestycje – Tauron Arenę Kraków oraz Centrum Kongresowe ICE Kraków.
0 3 0 0 0 24.11.2015„Ryby są super” – kolejna książka kucharska za przedświąteczne zakupy w LidluLidl po raz trzeci wprowadza ofertę promocyjną, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kucharską. Tym razem jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami – Karol Okrasa i Dorota Wellman. Aby otrzymać książkę, należy zrobić zakupy na łączną kwotę 300 zł. Nakład wyniesie 2 miliony egzemplarzy.