Po co nagie kobiety w reklamach artykułów BHP? Dwie kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 1
25.11.2015

Po co nagie kobiety w reklamach artykułów BHP? Dwie kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na kreacje firm Tryton oraz Mój Dom Bis. W reklamach wykorzystano wizerunki nagich kobiet. KER uznała, że narusza to Kodeks etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2015

KGHM Polska Miedź i Vive Textile Recycling zwycięzcami konkursu „Liderzy Filantropii”

Tytuł firmy, która w minionym roku przekazała najwięcej środków na cele społeczne, zdobyła po raz pierwszy KGHM Polska Miedź. Firmą, która na cele społeczne przekazała największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem, okazał się Vive Textile Recycling. To wyniki konkursu „Liderzy Filantropii 2015”. W gronie laureatów są też: PKO BP, PGE, Grupa Atlas, Farm Frites Poland, Anwil, PKN Orlen oraz Avon Cosmetics.