0 1 0 0 0 17.12.2015„See & Say” – bezpłatne konsultacje portfolio dla kreatywnych22 stycznia 2016 r. Klub Twórców Reklamy zorganizuje wydarzenie „See & Say”. W ciągu 15-minutowych spotkań twórcy, którzy chcą rozpocząć karierę, będą mogli porozmawiać z ekspertami i przedstawić im swoje portfolio. Zgłoszenia trwają do 14 stycznia.
0 1 0 0 0 17.12.2015Carrefour wprowadza model ajencyjnyCarrefour Polska wprowadza nowy model współpracy – ajencję sklepu convenience. Pierwszy taki punkt znajduje się w Warszawie przy ul. Wilczej 17 i działa pod logo Express Convenience.
0 3 0 0 0 17.12.2015IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie. Główny temat – tworzenie nowego rząduW listopadzie dominowały tematy polityczne związane z tworzeniem się nowego rządu PiS. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM został dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz RMF FM.
0 1 0 0 0 17.12.2015Ikea Kraków przedłuża współpracę z Open Media o kolejny rokIkea Kraków przedłużyła współpracę z Open Media Public Relations. Agencja będzie nadal realizować spójną strategię działań wizerunkowych marki w środowisku lokalnym.
1 1 0 0 0 17.12.2015CEO Publicisu zapowiada restrukturyzację firmy (wideo)W niecodziennym przemówieniu zamieszczonym w kanale YouTube Maurice Levy, CEO Publicisu, zapowiedział gruntowną restrukturyzację agencji. Głównym założeniem jest umieszczenie klientów w centrum działań.
1 2 0 0 0 17.12.2015Ronaldo, Benzema, Rodriguez i inni na kadłubie samolotu EmiratesGigantyczne wizerunki zawodników Realu Madryt zostały umieszczone na kadłubie jednego z Airbusów A380 linii Emirates. W ten sposób przewoźnik i klub piłkarski świętują współpracę sponsorską.
1 1 0 0 0 17.12.2015„Masz przed sobą całą przeszłość” – kampania promująca efekty digitalizacji dziedzictwa narodowego (wideo)Filmy, książki, zdjęcia, ale również zabytki i dokumenty – zdigitalizowane i przeniesione do Internetu, gdzie są teraz powszechnie dostępne. Dobiega końca rządowy projekt utrwalania zbiorów. Z tej okazji rusza kampania podsumowująca efekty prac.
1 1 0 0 0 16.12.2015Łukasz Jakóbiak wozi warszawiaków oplem astrą (wideo)Opel przygotował niestandardową kampanię wprowadzającą na rynek model Astra wyposażony w system OnStar. W akcji wziął udział Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show „20m2”, który wcielił się w rolę taksówkarza.
1 1 0 0 0 16.12.2015„Bond in real life”, czyli 00:7 minut na wykonanie zadań w stylu szpiegaW listopadzie na wielkich ekranach pojawiła się kolejna część serii przygód Jamesa Bonda. Widzowie jednego z rzeszowskich kin przed seansem mogli na chwilę przenieść się do świata agenta 007 i zmierzyć się z kilkoma zadaniami.
2 1 0 0 0 16.12.2015„Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w Sieci!” – mBank przestrzega przed zagrożeniami w Internecie (wideo)Wystartowała kampania mBanku dotycząca bezpieczeństwa w Internecie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ryzykowne zachowania online i ich konsekwencje.