IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie. Główny temat – tworzenie nowego rządu - Marketing przy Kawie
IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie. Główny temat – tworzenie nowego rządu
  • 0
  • 3
17.12.2015

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie. Główny temat – tworzenie nowego rządu

W listopadzie dominowały tematy polityczne związane z tworzeniem się nowego rządu PiS. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM został dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz RMF FM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2015