0 1 0 0 0 4.02.2016Rozważni i romantyczni – walentynkowe zwyczaje Polaków. Badanie onlineO niecodziennym prezencie na walentynki, np. locie balonem, marzy 14% respondentów. Bezpiecznym i częstym prezentem są natomiast perfumy – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos dla firmy pożyczkowej Wonga.com.
1 2 0 0 8 4.02.2016A mogłeś kupić mieszkanie – reklamy dewelopera hitem Internetu (wideo)Dwa spoty namawiające do zakupu mieszkań w bloku budowanym przez krakowski GL Development rozlały się po Sieci w niewiarygodnym tempie. W ciągu doby obejrzało je kilkaset tysięcy osób.
0 1 0 0 0 3.02.2016Play sponsorem drugiej własnej produkcji Player.plPlay został głównym sponsorem show „Lip Sync Battle Ustawka”, wyprodukowanego dla platformy Player.pl. To program rozrywkowy, który można obejrzeć wyłącznie online.
1 1 0 0 0 3.02.2016Rusza powtórna emisja kampanii „Zgoda na życie” (wideo)Niespełna cztery miesiące po inauguracji ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Zdrowia „Zgoda na życie” rozpoczyna się kolejna emisja spotu telewizyjnego, który promuje transplantację narządów i dawstwo szpiku.
0 3 0 0 0 3.02.2016Media publiczne za darmo i z reklamami, a jeśli opłata, to do 10 zł miesięcznie – badanie MECModel finansowania mediów publicznych powinien się zmienić – uważa blisko 60 proc. internautów. Ponad połowa twierdzi, że media publiczne powinny być w całości finansowane z reklam – pokazuje badanie MEC.
0 1 0 0 0 3.02.2016Uczestnicy Case Open mogą wygrać warsztat u Macieja Tesławskiego„Strategia marki” – voucher na udział w warsztacie o tej tematyce otrzyma czwarta osoba, która 4 lutego 2016 r. (czwartek) kupi bilet na Case Open 2016. Tylko dla czytelników Marketingu przy Kawie!
1 1 0 0 0 2.02.2016Kampania telewizyjna nowych sosów Blue Dragon (wideo)Wprowadzenie na rynek nowych sosów będzie wspierać kampania telewizyjna „Orientalne danie. Tak po prostu”. W filmie reklamowym podkreślono szybkość i prostotę przygotowania obiadu dzięki wykorzystaniu gotowych sosów Blue Dragon.
1 1 0 0 0 2.02.2016Jubileuszowa edycja piwnej promocji Harnasia (wideo)1 lutego rozpoczęła się 10. edycja promocji „Harnaś miliony piw rozdaje”. Ma to być największa z dotychczasowych edycji pod względem łącznej puli nagród. Promocji towarzyszy komunikacja w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna.
0 1 0 0 0 2.02.2016Rusza trzecia edycja Papaya Young Directors – konkursu dla młodych reżyserówWarunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie eksplikacji reżyserskiej na podstawie briefu przygotowanego przez team kreatywny Papaya Young Directors. Tematami eksplikacji będą produkty sponsorów konkursu.
0 1 0 0 0 2.02.2016Citroën i DS Automobiles wybrały agencję do obsługi w mediach społecznościowychAgencja Konceptika będzie wdrażać strategię i realizować komunikację w Internecie dla marek Citroën i DS Automobiles. To wynik rozstrzygniętego przetargu.