0 2 0 0 0 28.01.2016W 2015 r. Facebook zwiekszył przychody o 44%Facebook przedstawił sprawozdanie finansowe za ostatni kwartał, cały 2015 r. oraz najnowsze dane dotyczące społeczności. Liczba aktywnych użytkowników miesięcznie sięgnęła 1,59 mld, natomiast każdego dnia aktywnych jest ponad 1,04 mld osób. W ciągu całego 2015 r. przychody serwisu wyniosły 17,9 mld dol. – o 44% więcej w stosunku do poprzedniego roku.
0 1 0 0 0 28.01.2016Rusza konkurs na logo Expo 2022 w PolsceRozpoczął się konkurs na logo International Expo 2022. Zwycięski projekt będzie służyć promocji Polski, która ubiega się o organizację tego wydarzenia w Łodzi. Konkurs ma charakter otwarty, jest dwuetapowy i międzynarodowy. Prace można nadsyłać do 19 lutego.
0 1 0 0 0 27.01.2016Zasięg Facebook Audience Network rozszerzony o mobilne strony internetoweFacebook Audience Network to usługa, dzięki której 2,5 mln aktywnych reklamodawców serwisu korzysta z formatów reklamowych poza Facebookiem i Instagramem. Od 27 stycznia jej zasięg został zwiększony o mobilne strony internetowe.
0 1 0 0 0 27.01.2016SMG z nowym podejściem do kreacji i content marketinguSMG pod marką SMG LiquidThread integruje wszystkie kompetencje i usługi związane z tworzeniem treści, kreacją, produkcją, mediami społecznościowymi i branded contentem. Zespół zarządzany przez Łukasza Borka liczy obecnie 70 osób.
0 4 0 0 0 27.01.2016Europejska kampania Drutexu z udziałem Lahma, Pirlo i BłaszczykowskiegoProducent okien Drutex rozpoczął nową kampanię reklamową. W rolach głównych występują Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Piłkarze ci są ambasadorami marki od 2014 r.
0 3 0 0 0 27.01.2016Interaktywny magazyn zamiast serwisu internetowego – w Polsce rusza Coca-Cola JourneyCoca-Cola Polska uruchamia interaktywny magazyn Coca-Cola Journey, który zastępuje dotychczasowy serwis internetowy firmy. To rozwinięcie globalnego projektu wdrożonego już m.in. w USA, Wielkiej Brytanii czy Włoszech.
0 1 0 0 0 27.01.2016Jan Niezbędny pod opieką agencji PRMarka akcesoriów domowych Jan Niezbędny ma nowe plany marketingowe, wprowadza nowe kategorie i rozszerza asortyment. W związku z tym właściciel brandu, Sarantis Polska zdecydował się na współpracę z Kuźnią PR. Agencja opracuje i wdroży strategię public relations, a także zajmie się wizerunkowym wsparciem projektów cyklicznych.
0 1 0 0 0 27.01.2016PZL tworzy Bazgroła – agencję komunikacji marketingowej w InternecieW rodzinie PZL powstała nowa spółka – Bazgroł. Będzie specjalizowała się w tworzeniu treści dla marek i firm. Jej współzałożycielami są: Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Piotr Stasiak i Michał Nadgrodkiewicz.
0 1 0 0 0 27.01.2016Droga5 Agencją Roku według „Advertising Age”Magazyn „Advertising Age” ogłosił doroczny ranking „Agency A-List”. Zestawienie obejmuje wszystkie obszary marketingu i typy agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Agencją Roku została Droga5. Na podium znalazły się też R/GA oraz McCann.
0 1 0 0 0 27.01.2016Internet Ventures FIZ i Bluerank inwestują w ProwlyProwly, platforma SaaS (Software as a Service) przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją PR firm i marek, pozyskuje kolejnych inwestorów. Są nimi: Internet Ventures FIZ – fundusz zarządzany przez Grupę Private Equity Managers oraz agencja marketingu online Bluerank. Projekt otrzyma środki na ekspansję zagraniczną w kwocie do 4,5 mln zł.